Σύνδεση

BMW

H BMW ανανεώνει την 3άρα και αναβαθμίζει την plug-in υβριδική 330e

Η BMW, κατά την προσφιλή της συνήθεια, ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών για πολλά από τα μοντέλα της. Μεταξύ αυτών και για τη δημοφιλή σειρά 3 η οποία θα συνεχίσει με κάποιες μικρές αλλαγές στο αμάξωμά της.

Έτσι ο εμπρός προφυλακτήρας έχει πλέον μια πιο καθαρή και αεροδυναμική σχεδίαση, οι ποδιές στο προφίλ είναι πλέον πιο τονισμένες, ενώ θα υπάρχουν και νέες ζάντες 19 ινστών.

Η χρωματική παλέττα περιλαμβάνει πλέον 9 επιλογές, ενώ στο εσωτερικό η ενιαία οπτικά οθόνη αποτελείται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής του συστήματος infotainment που έχει διαγώνιο 14,9 ιντσών.

Από εκεί και πέρα υπάρχει στάνταρ τριζωνικός κλιματισμός, ενώ πλέον και όπως στις μεγαλύτερες σειρές 5 και 7 το χειριστήριο του iDrive, ο διακόπτης εκκίνησης και ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον διαθέσιμοι και σε κρύσταλλο. 

Εξέλιξη είναι και η προσθήκη μιας γραμμής widget με τις λειτουργίες που προτιμά ο οδηγός για διευκόλυνσή του ενώ συνολικά έχει υιοθετηθεί το iDrive της τελευταίας γενιάς. Που περιλαμβάνει και σύστημα πλοήγησης επαυξημένες πραγματικότητας.

Από εκεί και πέρα μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι η νέα μπαταρία των 19,5 kWh του PHEV -μεγαλύτερη κατά 7,5 kWh σε σχέση με αυτήν που υπάρχει έως τώρα- που εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία 100 χιλιομέτρων (+35 σε σχέση με πριν).

Η μπαταρία φορτίζει μέχρι με 11 kW και σε αυτήν την περίπτωση ο χρόνος για την πλήρη φόρτισή της είναι 2 ώρες και 15 λεπτά.

Το σύστημα αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών με συνδυαστική απόδοση στην 330e τους 292 ίππους.   

Η 320i κινείται από έναν τετρακύλινδρο βενζίνης 2.000 κυβικών με 184 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δεύτερα και τελική 250 χλμ./ώρα), ενώ το ίδιο σύνολο στην 318i αποδίδει 156 ίππους και στην 330i αποδίδει 245 ίππους.

Οι βασικοί κινητήρες βενζίνης δεν έχουν κάποια υβριδική υποβοήθηση, ενώ αντίθετα έχει (48 V) ο εξακύλινδρος των 3.000 κυβικών της M340i που αποδίδει συνολικά 374 ίππους και 500 Nm και ολοκληρώνει το 0-100 σε μόλις 4,4 δεύτερα.

Ήπια υβριδικοί είναι τόσο οι diesel των 2.000 κυβικών των 318d και 320d με τους 150 και 190 ίππους αντίστοιχα, όσο και η M340d με τον τρίλιτρο diesel των 340 ίππων.

Στο πλαίσιο της σειράς 3 έχουν γίνει αλλαγές -π.χ. πιο σκληρές βάσεις των αμορτισέρ που με τη σειρά τους προσαρμόζονται στις συνθήκες- προκειμένου, σύμφωνα με την BMW, να βελτιωθεί η άνεση χωρίς να επηρεάζεται το fun to drive.

Για τον ίδιο λόγο το σύστημα διεύθυνσης είναι πλέον πιο γρήγορο, ενώ προκειμένου να μην αυξηθεί το βάρος το καπό, τα εμπρός φτερά, το υποπλαίσιο του κινητήρα και οι εμπρός αντηρίδες ελατηρίων είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

Το νέο Nissan Qashqai είναι αναβαθμισμένο! (Video)

Featured

Η νέα BMW σειρά 1 έχει αλλάξει αισθητά!

BMW

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Mercedes θέλει να επιστρέψει στις κλασικές γραμμές

Mercedes-Benz