Σύνδεση

Featured

Μercedes: Η ανανεωμένη GLA διαθέσιμη για παραγγελία. Πόσο κοστίζει;

Η Mercedes-Benz αναβαθμίζει σημαντικά την compact GLA SUV με πλήθος καινοτομιών και ακόμα πιο πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Η νέα εντυπωσιακή μάσκα με του ψυγείου ενισχύει σημαντικά τον δυναμικό χαρακτήρα της.  Επιπλέον, το καπό με δύο επιβλητικά power domes υπογραμμίζει την αυτοπεποίθησή της. Ο επανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με τα εμφανή προστατευτικά σημεία στο κάτω μέρος, καταδεικνύουν τα εκτός-δρόμου γονίδια της GLA.

Στα παραπάνω προστίθεται και η φωτεινή υπογραφή των εμπρός LED High Performance προβολέων που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου και των LED πίσω φώτων. Η Mercedes-Benz επεκτείνει τη χρωματική της παλέτα με το νέο χρώμα Spectral Blue και τέσσερα επιπλέον μοτίβα ζαντών. Στη βασική της έκδοση, η νέα GLA διαθέτει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ενώ προαιρετικά διατίθενται τροχοί 19 έως 20 ιντσών.

Η ανεξάρτητη διπλή οθόνη είναι ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του σημαντικά αναβαθμισμένου εσωτερικού. Τώρα, στον βασικό της εξοπλισμό η GLA περιλαμβάνει ανεξάρτητη διπλή οθόνη, η μεγάλη οθόνη οδηγού 10,25 ιντσών στον πίνακα οργάνων και η δεύτερη μεγάλη οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών για τις υπηρεσίες / πολυμέσα αντίστοιχα. Οι οθόνες προσφέρουν μια ολιστική εμπειρία υψηλής τεχνολογίας και ενισχύουν την αρχιτεκτονική ανοιχτού σχεδίου. Το τιμόνι της νέας γενιάς είναι επενδυμένο με δέρμα στο βασικό εξοπλισμό, ενώ εναλλακτικά διατίθεται και με απομίμηση δέρματος ARTICO. Για πρώτη φορά διατίθεται και θερμαινόμενο τιμόνι για τη γραμμή εξοπλισμού AMG Line.

Απλοποιημένη λογική προσφοράς με εκτεταμένο βασικό εξοπλισμό

Η νέα GLA είναι εξοπλισμένη με άνετα καθίσματα στο βασικό της εξοπλισμό. Είναι επενδεδυμένα με τεχνητό δέρμα ARTICO και τρισδιάστατο ανάγλυφο ύφασμα σε μαύρο χρώμα. Η γραμμή εξοπλισμού Progressive διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος και προσφέρει τρία χρώματα εσωτερικού: μαύρο, μπεζ macchiato και sagegrey. Προαιρετικά στη γραμμή AMG, η επένδυση καθίσματος είναι από τεχνητό δέρμα/μικροΐνες MICROCUT ARTICO ενώ διατίθεται και σε χρώμα καφέ bahia. Συνολικά τέσσερα χρώματα ταπετσαρίας είναι διαθέσιμα στη σειρά AMG: μαύρο, καφέ bahia, sagegrey και η νέα απόχρωση σε κόκκινο red pepper που συνδυάζεται με μαύρο. Το υφασμάτινο κάλυμμα του καθίσματος άνεσης είναι κατασκευασμένο από 100% ανακυκλωμένα υλικά. Στην περίπτωση της επένδυσης ARTICO/MICROCUT, αυτή η αναλογία είναι 65% στην πλάτη του καθίσματος και 85% στο ύφασμα της έδρας του, κάτω.

Η Mercedes-Benz έχει αναβαθμίσει σημαντικά το βασικό εξοπλισμό της GLA και έχει προσαρμόσει τη λογική της προφοράς με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια για να καλύπτει συγκεκριμένες επιθυμίες πελατών. Για παράδειγμα, εκτός από το δερμάτινο τιμόνι και τους εμπρός προβολείς LED, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα  Highbeam Assist, μία εφεδρική κάμερα και το πακέτο USB. Η γραμμή εξοπλισμού Progressive και το πακέτο Advanced αναβαθμίζουν ιδιαίτερα το όχημα καθώς διατίθενται πλέον στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος και οι πελάτες λαμβάνουν επίσης το πακέτο παρκινγκ και το πακέτο καθρεπτών. Όσον αφορά στα χαρακτηριστικά σχεδιασμού, όπως τα χρώματα, οι ταπετσαρίες, τα διακοσμητικά στοιχεία και οι ζάντες, αυτά μπορούν να διαμορφωθούν ανεξάρτητα.

Τελευταία γενιά MBUX  

Τώρα και η GLA διαθέτει την τελευταία γενιά MBUX – με το νέου σχεδιασμού στυλ οθόνης: ενώ η επιλογή «Classic» παρέχει όλες τις πληροφορίες που ενδιαφέρουν τον οδηγό, η επιλογή «Sporty» εντυπωσιάζει με το δυναμικό στροφόμετρο. Η επιλογή «Διακριτικό» παρουσιάζει μόνο το βασικό περιεχόμενο στις οθόνες. Σε συνδυασμό με τις τρεις λειτουργίες Navigation, Assistance και Services καθώς και τους 10 χρωματικούς συνδυασμούς του Ambient Light, προσφέρονται πολλές επιλογές εξατομίκευσης. Όλες οι προηγούμενες λειτουργίες όπως Media, Phone, Vehicle κ.λπ. εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες. Ο χειρισμός τους γίνεται εύκολα μέσω της οθόνης αφής ή των πλήκτρων αφής στο τιμόνι.

Η ανανέωση του συστήματος τηλεματικής επικεντρώθηκε σε νέο σχεδιασμό και τη βελτίωση της απόδοσης. Μια νέα δυνατότητα που προσφέρει είναι αυτή της ασύρματης σύνδεσης με smartphone μέσω Apple CarPlay ή Android Auto Wireless. Για περαιτέρω συνδεσιμότητα, η GLA διαθέτει τώρα μια πρόσθετη θύρα USB-C και αυξημένη ισχύ φόρτισης USB. Όλες οι θύρες USB είναι πλέον φωτισμένες.

Ενεργοποιώντας τις online υπηρεσίες στην εφαρμογή Mercedes me. η έξυπνη φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» αποκτά περισσότερες ικανότητες διαλόγου και μάθησης. Το σύστημα γνωρίζει τον οδηγό και θυμάται τις τυπικές ρυθμίσεις ή διαδρομές του. Την κατάλληλη στιγμή προτείνει εξατομικευμένες λειτουργίες infotainment ή άνεσης προσαρμοσμένες ακριβώς στην εκάστοτε οδηγική κατάσταση. Ο οδηγός μπορεί φυσικά να απορρίψει αυτήν την πρόταση με τη λειτουργία «να μην προτείνω τώρα» ή  να τη διαγράψει οριστικά με την επιλογή «να μην προτείνω ξανά». Το όχημα θα θυμάται αυτές τις επιλογές.

Το ηχοσύστημα Burmester που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με την τελευταία γενιά του MBUX διαθέτει τώρα την καθηλωτική εμπειρία ήχου Dolby Atmos, η οποία δίνει στη μουσική περισσότερο χώρο, καθαρότητα και βάθος. Επιπλέον το Dolby Atmos προσαρμόζεται σε οποιοδήποτε περιβάλλον αναπαραγωγής, πράγμα που σημαίνει ότι οι ακροατές μπορούν να ακούν μουσική με απαράμιλλη ευκρίνεια που πλησιάζει τον αρχικό ήχο του καλλιτέχνη από το στούντιο.

Τα ψηφιακά «έξτρα»: νέα μίνι παιχνίδια

Με το προαιρετικό πακέτο εξατομίκευσης για τις υπηρεσίες του Mercedes me connect, ένα νέο ψηφιακό πρόσθετο χαρακτηριστικό είναι πλέον διαθέσιμο για τη GLA. Μία επιλογή από παιχνίδια, ειδικά διαμορφωμένα για τις οθόνες αφής και τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο τιμόνι μετατρέπουν το compact SUV σε κονσόλα παιχνιδιών για όσους θέλουν να περάσουν το χρόνο τους περιμένοντας κατά τη διάρκεια φόρτισης του αυτοκινήτου είτε μόνοι τους είτε ανταγωνιστικά με άλλους επιβάτες του αυτοκινήτου. Αυτήν τη στιγμή είναι διαθέσιμα κάποια κλασικά παιχνίδια όπως Sudoku, Shuffle Puck, Pairs, Match 3 καθώς και ένα κουίζ.

Η νέα GLA αναβαθμίζεται επίσης όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης ασφαλείας. Η αναβάθμιση του πακέτου Driving Assistance επιτρέπει πιο άνετο έλεγχο του Lane Keeping Assist μέσω του Active Steering Control. Η επόμενη γενιά του πακέτου Parking υποστηρίζει επίσης την κάθετη στάθμευση, ενώ προσφέρει οπτικοποίηση 360 μοιρών για στάθμευση με τη βοήθεια κάμερας. Το Trailer Maneuvering Assist είναι επίσης διαθέσιμο για πρώτη φορά για τη GLA. Διευκολύνει τους ελιγμούς της όπισθεν με υποστήριξη κάμερας – απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα να διαθέτει κοτσαδόρο τρέιλερ με σταθεροποίηση τρέιλερ ESP® σε συνδυασμό με το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.

Διευρυμένη γκάμα επιλογών ηλεκτροκίνησης

Για ακόμη μεγαλύτερη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων, οι βενζινοκινητήρες της νέας GLA είναι εξηλεκτρισμένοι. Η γκάμα περιλαμβάνει τετρακύλινδρες μονάδες με επτατάχυτα ή οκτατάχυτα κιβώτια DCT διπλού συμπλέκτη στον βασικό εξοπλισμό. Τα ήπια υβριδικά σύνολα είναι εξοπλισμένα με μία επιπλέον ενσωματωμένη μπαταρία 48 Volt για τη γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα. Η πρόσθετη ισχύς των 10 kW που προσφέρει, υποστηρίζει την ευελιξία κατά την εκκίνηση ή χρησιμοποιείται για γρήγορη επιτάχυνση. Αυξάνει επίσης την άνεση: εκτός από την εκκίνηση του κινητήρα αθόρυβα και με χαμηλούς κραδασμούς, επιτρέπει επίσης την οδήγηση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σβηστό. Επιπλέον, επεμβαίνει κατά τη διάρκεια των διαδικασιών πέδησης και επιτάχυνσης – και έτσι ανακτά ηλεκτρική ενέργεια για το ενσωματωμένο δίκτυο 12 volt καθώς και την μπαταρία 48 volt.

Περισσότερη ισχύς και αυτονομία για το plugin hybrid σύνολο

Το ακόμα πιο εξελιγμένο σύνολο plug-in hybrid της GLA 250 e (προκαταρτικές τιμές: κατανάλωση καυσίμου, σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη: 1.4-1.1 l/100 km. Εκπομπή CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη: 31-24 g/km. Ηλεκτρική κατανάλωση, σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη: 20.4-18.9 kWh/100 km)[1]  αποδίδει εκτός των άλλων και ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Επιπλέον το ακόμα υψηλότερο ενεργειακό περιεχόμενο της βελτιωμένης μπαταρίας υψηλής τάσης προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 5 kW σε 80 kW ενώ η ισχύς του συστήματος παραμένει η ίδια. Όσον αφορά στη φόρτιση,  διατίθενται τρεις δυνατότητες: εκτός των «βασικών» 3,7 kW, η μπαταρία τώρα μπορεί προαιρετικά να φορτιστεί με εναλλασσόμενο ρεύμα και έως τα 11 kW. Επιπλέον είναι δυνατή η φόρτιση με συνεχές ρεύμα έως και 22 kW. Αυτό επιτρέπει την  περαιτέρω μείωση των χρόνων φόρτισης. Η Mercedes-Benz έχει επίσης ανανεώσει τις οπτικές ενδείξεις των υβριδικών λειτουργιών στην κεντρική μονάδα.

Ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζει την ομαλή λειτουργία και την εξαιρετική απόδοση με αποτελεσματικότητα. Διατίθεται σε δύο επίπεδα ισχύος και ροπής. Τα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνουν την υπερσυμπίεση ενός σταδίου με μεταβλητή γεωμετρία συμπίεσης. Η κυλινδροκεφαλή και ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ αλουμίνιο. Η επίστρωση NANOSLIDE που αναπτύχθηκε από τη Mercedes-Benz, μειώνει την τριβή μεταξύ του τοιχώματος του κυλίνδρου και του χαλύβδινου εμβόλου. Αυτό μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Οι κινητήρες με μία ματιά

Plug-in hybrid   GLA 250 e
Κυβισμός cm³ 1,332
Ονομαστική ισχύς βενζινοκινητήρα kW/PS 120/163
σε 1/min 5,500
Ονομαστική ροπή βενζινοκινητήρα Nm 270
Ονομαστική ισχύς ηλεκτροκινητήρα kW/PS 80/109
Ονομαστική ροπή ηλεκτροκινητήρα Nm 300
Απόδοση συστήματος kW/PS 160/218
Ροπή συστήματος Nm 450
Ονομαστική ισχύς μπαταρίας   kWh 11.5
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο,

σταθμισμένη (προκαταρκτικά κατά WLTP)

l/100 km 1.4-1.1
Εκπομπή CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (προκαταρκτικά κατά WLTP) g/km 31-24
Κατανάλωση ενέργειας σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (προκαταρκτικά κατά WLTP) kWh/100 km 20.4-18.9
Ηλεκτρική αυτονομία (προκαταρκτικά κατά WLTP) km 62-66

 

Βενζινοκινητήρας   GLA 200 GLA 220 4MATIC GLA 250 4MATIC
Κυβισμός cm³ 1,332 1,991 1,991
Ονομαστική ισχύς kW/PS 120/163 140/190 165/224
σε 1/min 5,500 5,500 5,500
Πρόσθ. ισχύς (ενίσχυση) kW/PS 10/13 10/13 10/13
Ονομαστική ροπή Nm 270 300 350
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο,

σταθμισμένη (προκαταρκτικά κατά WLTP)

l/100 km 7.3-6.6 8.1-7.4 8.1-7.4
Εκπομπή CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (προκαταρκτικά κατά WLTP) g/km 165-151 184-168 184-169

 

Πετρελαιοκινητήρας   GLA 200 d GLA 200 d
4MATIC
GLA 220 d
4MATIC
Κυβισμός cm³ 1,950 1,950 1,950
Ονομαστική ισχύς kW/PS 110/150 110/150 140/190
σε 1/min 3,400 3,400 3,800
Ονομαστική ροπή Nm 320 320 400
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο,

σταθμισμένη (προκαταρκτικά κατά WLTP)

l/100 km 5.8-5.3 6.2-5.6 6.2-5.6
Εκπομπή CO2 σε συνδυασμένο κύκλο, σταθμισμένη (προκαταρκτικά κατά WLTP) g/km 153-140 161-146 163-148

Ο βασικός εξοπλισμός της νέας GLA στην Ελλάδα

Κωδικός και περιγραφή εξοπλισμού PHeV Diesel Βενζίνη
Βαφή αμαξώματος : 696 Μαύρο “night” x x x
Ταπετσαρία : 311 Συνθετικό δέρμα ARTICO μαύρο / ύφασμα μαύρο x x x
       
13U Πρόσθετες υπηρεσίες για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα x
14B Βιβλίο “Χρήσης & Συντήρησης” στα Ελληνικά x x x
20U Προεγκατάσταση για κοινή χρήση αυτοκινήτων x x x
258 Active Brake Assist x x x
270 Κεραία για GPS x x x
286 Αποθηκευτικά δίχτια στις πλάτες των εμπρόσθιων καθισμάτων x x x
294 Αερόσακος γονάτων οδηγού x x x
345 Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής x x x
351 eCall-emergency system (Hermes) x x x
355 Κεραία τηλεφώνου & GPS για retrofit navigation x x x
362 HERMES communications module LTE x x x
367 Προεγκατάσταση για πληροφορίες κυκλοφορίας – Live Traffic x x x
38U Συνδεσιμότητα και φόρτιση Plus x x x
426 8G-DCT x x x
429 7G-DCT @ GLA 200
428 Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι x x x
485 Ανάρτηση άνεσης x x x
504 Speed Limit Assist x x x
521 MBUX multimedia system x x x
537 Ψηφιακό ραδιόφωνο x x x
543 Αλεξήλια με φωτιζόμενους καθρέπτες x x x
608 Adaptive Main Beam Assist – Προσαρμοζόμενο ύψος δέσμης φωτός x x x
632 Προβολείς LED x x x
725 Ράγες οροφής σε αλουμίνιο x x x
72B USB package Plus x x x
73B Κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο x x x
79B Προεγκατάσταση ψηφιακού ραδιοφώνου x x x
7U2 Καθίσματα άνεσης x x x
80B Σύστημα φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος x x x
859 Media-Display 10.25″ x x x
B30 Καλώδιο φόρτισης 5m, για οικιακή πρίζα  έως 1.8 kW x
B51 TIREFIT με συμπιεστή ελαστικών x x x
B53 Ήχος προειδοποίησης πεζών x x x
B59 DYNAMIC SELECT x x x
L3E Sport τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών σε δέρμα x x x
P59 Γραμμή Progressive x x x
  ►01R Ζάντες αλουμινίου [18″] 45.7 cm, σχεδιασμός 5 διπλών ακτίνων x x x
  ►287 Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα x x x
  ►310 Θήκη για 2 ποτήρια x x x
  ►51U Επένδυση οροφής σε ύφασμα μαύρο x x x
  ►55H Star Pattern trim elements x x x
PBG MBUX Navigation Premium x x x
  ►01U Υπηρεσίες πλοήγησης x x x
  ►365 Σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο x x x
PDA Πακέτο Advanced x x x
  ►890 Αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών x x x
  ►P44 Πακέτο στάθμευσης x x x
      ►218 Κάμερα οπισθοπορείας x x x
      ►235 Active Parking Assist περιλ. PARKTRONIC x x x
  ►P49 Πακέτο καθρεπτών x x x
      ►252 Automatically dimming rear-view mirror x x x
      ►500 Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες x x x
  ►U22 Υποστήριξη μέσης 4 σημείων x x x
R01 Θερινά ελαστικά x x x
U01 Πίσω ένδειξη κατάστασης ζωνών στο ταμπλό x x x
U10 Κάθισμα συνοδηγού με αισθητήρα βάρους x x x
U12 Βελούδινα πατάκια x x x
U54 Torsion-beam axle x x x
U59 Πακέτο άνεσης καθισμάτων x x x
U60 Σύστημα προστασίας πεζών x x x
U62 Πακέτο φωτισμού και ορατότητας x x x

Οι τιμές της νέας GLA στην Ελλάδα

Μοντέλο Ισχύς      hP Ισχύς   
kW
Κυβισμός
cc
Εκπομπές ρύπωv συνδ. κύκλου g/km Ανώτατη Προτεινόμενη Λιανική Τιμή
GLA 200 163+13 120+10 1.332 152 47.500,00 €
GLA 220 4MATIC 190+13 140+10 1.991 168 52.450,00 €
GLA 250 4MATIC 224+13 165+10 1.991 169 56.500,00 €
GLA 250 e 163+109 120+80 1.332 24 56.500,00 €
GLA 200 d 150 110 1.950 142 55.300,00 €
GLA 200 d 4MATIC 150 110 1.950 148 57.550,00 €
GLA 220 d 4MATIC 190 140 1.950 149 60.850,00 €

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured