Σύνδεση

Alfa Romeo

Αυτή η Alfa Romeo GT Super της Totem έχει έως 629 ίππους

Πέρυσι οι Ιταλοί της Totem Automobili είχαν στρέψει πάνω τους τα βλέμματα με την ηλεκτρική εκδοχή της κλασικής Alfa Romeo Giulia Sprint GT. Τώρα παρουσίασαν το δεύτερο restomod μοντέλο τους, πάνω στην ίδια βάση, που όμως σε πείσμα και των καιρών δεν είναι ηλεκτρικό.

Αντίθετα είναι τόσο εσωτερικής καύσης όσο δεν γίνεται δικαιολογώντας ταυτόχρονα και την ύπαρξη του Super στην ονομασία του (Alfa Romeo GT Super). Και αυτό γιατί κάτω από το αναλογικά μεγάλο καπό υπάρχει ο V6 των 2.900 κυβικών που κινεί τις σύγχρονες Quadrifoglio της Alfa Romeo και για την περίσταση φτάνει μέχρι και τους 629 ίππους. Ταυτόχρονα η ροπή θα ξεπερνά τα στάνταρ 600 Nm.

Από κει και πέρα ακολουθείται η επιτυχημένη συνταγή της GT Electric, με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση ή ακόμα και πνευματική ανάρτηση, τα φρένα της Brembo και τις ζάντες των 17 ιντσών, ενώ μια εμφανής διαφορά μεταξύ τους είναι οι δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης στην GT Super.

Το αμάξωμα είναι και εδώ από ανθρακόνημα, ενώ το αρχικό, γνήσιο πλαίσιο έχει πλέον ένα καινούργιο πίσω υποπλαίσιο, αρκετό αλουμίνιο και ένα «κρυφό» roll cage που αυξάνει σημαντικά την ακαμψία.

Αρκετό ανθρακόνημα υπάρχει και στο εσωτερικό, π.χ. στα καθίσματα -πίσω δεν υπάρχουν- ενώ πρακτικά τα πάντα μπορούν να προσαρμοστούν στις επιλογές του αγοραστή, χωρίς να επηρεάζεται το συνολικά ρετρό στυλ.

Η Totem θα κατασκευάσει 20 GT Electric με την πρώτη να είναι έτοιμη προς το τέλος του έτους και 20 GT Super μετά από ένα χρόνο. Όσο για τις τιμές τους σίγουρα είναι τσιμπημένες: η ηλεκτρική κοστολογείται από 430.000 ευρώ και η V6 από 460.000.

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured