Σύνδεση

Featured

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο: συμβουλές για την μακροζωία της μπαταρίας (Video)

Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μπαίνουν στην καθημερινότητα μας όλο και πιο πολύ στα επόμενα χρόνια υπάρχουν κάποιες κινήσεις που προτείνει η Hyundai η οποία έχει να επιδείξει αξιόλογα EVs (Electric Vehicles) και μπορεί να κάνει πολύ εύκολα ο οδηγός για να προστατεύσει την μπαταρία από μια μακροπρόθεσμη πτώση της απόδοσής της.  Έχουμε και λέμε λοιπόν.

  • Η μπαταρία δεν πρέπει να αδειάζει σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Το καλύτερο είναι να μην πέφτει κάτω από το 20% του ενεργειακού της περιεχομένου.
  • Είναι προτιμότερο η μπαταρία να φορτίζεται πιο συχνά παρά φουλ στο 100%. Το ιδανικό είναι μέχρι το 80%, καθώς από εκεί και πάνω και πιο αργά φορτίζει και ταλαιπωρείται η χημική της σύσταση επειδή πρέπει να στριμωχτούν τα ηλεκτρόνια στα στοιχεία της.
  • Καλό είναι να μην οδηγεί κανείς με βαρύ πόδι και με απότομες επιταχύνσεις. Μια κατάσταση που όπως και στα συμβατικά αυτοκίνητα έτσι και στα ηλεκτρικά επιβαρύνει την κατανάλωση. Η διαφορά είναι πως σε ένα ηλεκτρικό ακόμη και μερικά χιλιόμετρα αυτονομίας μπορούν να σε γλυτώσουν από το να μείνεις στην μέση του δρόμου με μία άδεια μπαταρία.

  • Στάθμευση, όταν αυτό είναι δυνατό, στη σκιά. Ναι, σε ένα ηλεκτρικό ακόμη και αυτό έχει την σημασία του. Μια καλή θερμοκρασία βοηθά στην πιο αποδοτική λειτουργία της μπαταρίας. Από την άλλη, στη θερινή περίοδο και όταν το εσωτερικό θα έχει γίνει φούρνος η φουλ λειτουργία του κλιματισμού μπορεί να μειώσει κατά μερικές δεκάδες χιλιόμετρα την αυτονομία.
  • Το όριο φόρτισης ισχύει για πολλές φορητές συσκευές (π.χ. smartphones, laptops κ.α.) με μπαταρία λιθίου ιόντων. Για παράδειγμα όταν ένα laptop είναι μόνιμα συνδεμένο στην πρίζα υπάρχει σε αρκετά η δυνατότητα φόρτισης κάτω από το 100% (συνήθως στο 80% ή χαμηλότερα στο 60%). Σε αυτά με αποσπώμενη μπαταρία συστήνεται η αφαίρεση της όταν η συσκευή είναι μόνιμα στην πρίζα. Και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί επιλεχθεί το μέγιστο όριο φόρτισης (τόσο σε AC όσο και σε DC φόρτιση) για τη μακροζωία της μπαταρίας.

1 Σχόλιο

1 Σχόλιο

  1. Avatar

    Δημήτριος Ε.Ντουσικος

    05/05/2020 στις 5:55 μμ

    Οι κατασκευαστές θα πρέπει να βάλουν αισθητήρα ώστε να διακόπτεται η παροχή ρεύματος άνω του 80% ενώ είναι συνδεδεμένο στο ρεύμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Πόσο κοστίζει η νέα, κορυφαία λιμουζίνα της Mercedes, η S-Class, στην Ελλάδα;

Featured

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup