Την πιο σπορτίφ εκδοχή του i20, την N-Sport, παρουσίασε η Hyundai, η οποία ξεχωρίζει από το body kit του αμαξώματος, το οποίο περιλαμβάνει άλλους προφυλακτήρες, μαρσπιέ, πίσω αεροτομή, νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και μια σχετικά ελεύθερη ανοξείδωτη εξάτμιση της CAT.
Φυσικά δεν λείπουν και οι ανάλογες ενδείξεις στα πλάγια και στην πίσω πόρτα του 5θυρου αμαξώματος, ενώ οι αναρτήσεις είναι για την περίσταση πιο σφιχτές και τα φρένα αναβαθμισμένα.
Ο κινητήρας του Hyundai i20 N-Sport είναι ο τετρακύλινδρος 1.400 της μάρκας, ο οποίος για την περίσταση έχει ανέβει στα 115 άλογα και τα 160 Nm. Το κιβώτιο είναι ένα χειροκίνητο 6άρι, με την ισχύ να καταλήγει φυσικά στους εμπρός τροχούς.
Γιάννης Σκουφής