Αν γενικά σας αρέσουν τα diesel, αλλά σας τη σπάει ο ήχος τους μη στενοχωριέστε, καθώς υπάρχουν λύσεις. Λύσεις όπως η ειδική εξάτμιση της M Performance που θα περιλαμβάνει άμεσα στη λίστα των εξτρά για τις πετρελαιοκίνητες BMW των σειρών 2, 3 και 4. Η εξάτμιση αυτή, ή ακριβέστερα το σύστημα εξάτμισης που ονομάζεται Active Sound Diesel, αποτελείται πέρα από τις στάνταρ σωληνώσεις και από ένα ηχείο, καθώς και από μια μονάδα ελέγχου. Με τη βοήθεια όλων αυτών διαφοροποιείται ο ήχος της εξαγωγής του diesel τόσο προς τα έξω όσο και μέσα στην καμπίνα των επιβατών.
Σε αντίθεση με ότι συμβαίνει στα μοντέλα της M Performance (M550d και X5 M50d) εδώ δεν χρησιμοποιείται καθόλου το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου, αλλά μόνο το εξωτερικό ηχείο που αναφέραμε. Ταυτόχρονα το αμάξωμα παίζει το ρόλο του αντηχείου, ενισχύοντας τον ήχο.
Η επιλογή του προγράμματος λειτουργίας του Active Sound Diesel γίνεται μέσω του διακόπτη οδηγικής εμπειρίας, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα των μοντέλων της BMW. Στα Eco-Pro και Comfort ο ήχος είναι, σύμφωνα με τη BMW, «κατάλληλος για ταξίδια», ενώ στα Sport και Sport Plus πιο δυναμικός και σπορτίφ.
Μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο το σύστημα θα είναι διαθέσιμο για όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα των σειρών 2, 3 και 4, ενώ το κόστος του στη Γερμανία –επίσημες τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί- αναμένεται να είναι αντίστοιχο με αυτό του ανάλογου συστήματος της Audi, που πωλείται ήδη από το 2013 προς 995 ευρώ.
Γιάννης Σκουφής

stelios
30/08/2015 στις 12:01
αμα τον ηχο δεν τον βγαζει απο μοτερ κλαφτα χαραλαμπε. για εμενα αποτυχια πατεντα. μλκια βασικα αυτο…