Σύνδεση

Honda

HONDA FCEV: H ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΚΥΨΕΛΩΝ

Το Honda FCEV έχει ένα σούπερ αεροδυναμικό αμάξωμα κι αυτό είναι το πρώτο που προσέχεις σε αυτό, αν και το ακόμα πιο σημαντικό κρύβεται κάτω από το εμπρός καπό του. Κυριολεκτικά και όχι μόνο μεταφορικά, αφενός γιατί το FCEV χρησιμοποιεί για την κίνησή του ενεργειακές κυψέλες και αφετέρου γιατί οι μηχανικοί της Honda μπόρεσαν να χωρέσουν όλο το σύστημα κάτω από το καπό που λέγαμε και να απελευθερώσουν έτσι χώρο στην καμπίνα. Που στο νέο Honda μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 5 ενήλικες.

Σημαντικό ρόλο στα τελευταία έπαιξε προφανώς και η μείωση του όγκου της μονάδας κατά 33% σε σχέση με την αντίστοιχη του FCX Clarity, που είχε κερδίσει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πράσινου Αυτοκινήτου το 2009. Ταυτόχρονα αύξησαν και την ενεργειακή πυκνότητα κατά 60% στα 3 kW/ λίτρο, ενώ η συνολική ισχύς που παράγεται από τη συγκεκριμένη μονάδα θα ξεπερνά τα 100 kW ή τους 136 ίππους. Το άλλο σημαντικό στοιχείο σε όλα τα οχήματα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα είναι η αυτονομία, που στη συγκεκριμένη περίπτωση φτάνει τα 300 μίλια –σχεδόν 500 χιλιόμετρα δηλαδή- ενώ ο ανεφοδιασμός σε υδρογόνο με μια πίεση παροχής της τάξης των 70 MPa διαρκεί μόλις 3 λεπτά.

Φυσικά για να υλοποιηθούν όλα αυτά η Honda αξιοποίησε πλήρως την 10ετή και πλέον εμπειρία της στις ενεργειακές κυψέλες –το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε ήταν το FCX το 2002– ενώ το FCEV θα είναι διαθέσιμο το 2015 στην Ιαπωνία και τις ΗΠΑ και αργότερα και στην Ευρώπη.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz