Σύνδεση

Featured

Honda: 25 Χρόνια υβριδικής τεχνολογίας

Φέτος η Honda γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοποριακής τεχνογνωσίας στα υβριδικά αυτοκίνητα, από την έλευση του επαναστατικού κουπέ Insight που αποτέλεσε το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη το 1999.

Έκτοτε, η μάρκα έχει πρωτοστατήσει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας κίνησης που συνδυάζει βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα με μια σειρά μοντέλων που έχουν βοηθήσει τους οδηγούς να πραγματοποιήσουν την πιο ομαλή, βολική και οικονομικά αποδοτική μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.

Μετά την άφιξη του Insight, η Honda παρουσίασε το 2003 το Civic IMA, το οποίο συνδύαζε ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) με 4κύλινδρο κινητήρα i-VTEC 1,3 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου.

Επτά χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε το CR-Z, το οποίο συνδύαζε το μοναδικό, παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων επιτυγχάνοντας την ιδανική ισορροπία μεταξύ συναρπαστικής, δυναμικής οδήγησης και οικονομίας καυσίμου.

Το 2011, το Jazz Hybrid διατήρησε την πρακτικότητα για την οποία ήταν ήδη γνωστό –με χαρακτηριστικά όπως τα καθίσματα «Magic Seats» και ο χώρος αποσκευών των 300 λίτρων- χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του υβριδικού συστήματος Honda IMA.

Πέντε χρόνια αργότερα, η έλευση του NSX σηματοδότησε την άφιξη στην κατηγορία των supercar του τεχνολογικά πιο προηγμένου για την εποχή εκείνη υβριδικού συστήματος κίνησης σε όλους τους τροχούς.

Σήμερα, η mainstream γκάμα μοντέλων της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, καθώς τα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V είναι όλα διαθέσιμα στάνταρ με υβριδικά συστήματα e:HEV.

Διαθέτοντας προηγμένα συστήματα κίνησης που εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, της υβριδικής και της κίνησης με τον θερμικό κινητήρα, χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό, συνδυάζουν εξαιρετική ευκολία χρήσης με μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, προσφέροντας πολύ υψηλή απόδοση καυσίμου με χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo