Σύνδεση

Featured

H VW θα χρεώνει με την… ώρα την αυτόνομη οδήγηση!

Ένα νέο τρόπο έχουν βρει οι εταιρίες να βγάζουν χρήματα στο μέλλον, καθώς όπως όλα δείχνουν οι περισσότερες από αυτές θα χρεώνουν έξτρα τις υπηρεσίες που θα παρέχουν στους καταναλωτές που επιλέγουν τα αυτοκίνητά τους.

Ο υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της VW, Klaus Zellmer, σε μία συνέντευξή του στο βρετανικό Top Gear, υποστήριξε ότι οι over-the-air ενημερώσεις των ψηφιακών συστημάτων των αυτοκινήτων είναι μία τεράστια ευκαιρία για τις εταιρίες να βγάλουν έξτρα κέρδος.

Αυτό που θα γίνει είναι ότι κάθε αυτοκίνητο θα έχει προεγκατεστημένα όλα τα συστήματα, χωρίς όμως να είναι ενεργοποιημένα τα περισσότερα από αυτά. Αυτό σημαίνει, κατά πάσα πιθανότητα, ότι τα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο φθηνά, κάτι ιδιαίτερα πιεστικό στις ημέρες μας με την υπερβολική αξία που έχουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Από εκεί και πέρα, η εταιρία θα αφήνει “ελεύθερα” όποια συστήματα επιλέξει ο οδηγός, την ώρα που τα θέλει και για όσο χρόνο χρειάζεται. Με το αζημίωτο βέβαια, καθώς όλα αυτά θα κοστίζουν χρήματα με συνδρομή ή ένα στάνταρ ποσό.

Ο Zellmer έφερε ως παράδειγμα την αυτόνομη οδήγησης, η οποία θα ήταν ένα ιδανικό πεδίο να εφαρμοστεί αυτή η νέα πρακτική. Όπως λέει ο ίδιος, η εγκατάσταση ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 απαιτεί ένα μεγάλο κόστος που θα επιβαρύνει την τιμή του αυτοκινήτου. Αν όμως χρεώνεται ως υπηρεσία με 7 ευρώ την ώρα, τότε θα συμφέρει και τον οδηγό αλλά και την εταιρία, καθώς θα φέρνει κέρδος.

Ως σκέψη ακούγεται ενδιαφέρουσα και σίγουρα δείχνει πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα στα χρόνια που έρχονται στην σχέση μας με το αυτοκίνητο. Ήδη η Tesla το εφαρμόζει με αρκετή επιτυχία αλλά και αρκετά παράπονα. Στο τέλος-τέλος, όποιος θέλει να οδηγεί το αυτοκίνητο μόνος του, θα του έρχεται και πιο οικονομικά. Εσείς τι λέτε;

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo