Σύνδεση

Featured

Η Toyota επιμένει με το υδρογόνο

Η Toyota συνεχίζει να εξελίσσει την τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με υδρογόνο, με στόχο την παραγωγή αποδοτικών και βιώσιμων αυτοκινήτων.

Σημαντική πρόοδος έχει σημειωθεί στη διαχείριση της εξάτμισης υγρού υδρογόνου, ενός από τα μεγαλύτερα τεχνικά εμπόδια αυτής της τεχνολογίας.

Το υγρό υδρογόνο αποθηκεύεται σε δεξαμενές στους -253°C. Παρά τη μόνωσή τους, η εξάτμιση είναι αναπόφευκτη λόγω της διαφοράς θερμοκρασίας με το περιβάλλον.

Η Toyota έχει αναπτύξει μια μέθοδο που μετατρέπει αυτό το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα.

Αντί το εξατμισμένο αέριο να απελευθερώνεται, συλλέγεται, επανασυμπιέζεται και επαναχρησιμοποιείται.

Ο συμπιεστής αυξάνει την πίεση του αερίου, ώστε να τροφοδοτεί τον κινητήρα, ενώ το υπόλοιπο χρησιμοποιείται για παραγωγή ηλεκτρισμού μέσω κυψελών καυσίμου, καλύπτοντας ενεργειακές ανάγκες του οχήματος.

Η τεχνολογία δοκιμάζεται από το 2021 σε αγωνιστικά δρώμενα, όπως οι «24 Ώρες του Fuji» και η σειρά Super Taikyu. Στους αγώνες, το σύστημα υδρογόνου έχει αποδείξει την αποδοτικότητά του, επιταχύνοντας την εξέλιξή του για εμπορική χρήση.

Με αυτές τις καινοτομίες, η Toyota στοχεύει να εδραιώσει τη βιωσιμότητα και τη λειτουργικότητα της τεχνολογίας υδρογόνου, φέρνοντας επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης και ενισχύοντας τη μετάβαση σε μια πιο καθαρή κινητικότητα.

Πόσο λέτε ότι πουλήθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX;

Featured

Η Audi κλείνει οριστικά το εργοστάσιο των Βρυξελλών

Audi

Alfa Romeo: Η Junior με 313 ευρώ το μήνα

Alfa Romeo

Το Renault 5 Turbo 3E είναι η μετενσάρκωση του θρυλικού R5 Turbo

Featured