Σύνδεση

Skoda

Η Skoda θα ξεκινήσει την παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων της από το 2020.

Σε ανακοινώσεις που έκαναν στελέχη της Τσέχικης εταιρίας επιβεβαίωσαν όχι μόνο ότι θα συνεχίσουν να παράγουν τα αυτοκίνητά τους στην έδρα τους, στην Mlada Boleslav, αλλά και το ότι στο ίδιο εργοστάσιο θα ξεκινήσει και η παραγωγή των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων της Skoda μέσα στο 2020.

Η “ηλεκτρική” επίθεση της Skoda θα ξεκινήσει με μία υβριδική έκδοση της υπάρχουσας γενιάς του Suberb ακολουθούμενο από μία αντίστοιχη αλλά πιο αποδοτική έκδοση του Kodiaq. Και τα δύο αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν ένα υβριδικό σύστημα που θα βασίζεται στον έναν τούρμπο κινητήρα των 1,4 λίτρων με απόδοση 156 ίππων ενώ σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, η συνολική ιπποδύναμη θα φθάνει στα 218 άλογα (αν σας θυμίζει κάτι, είναι το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιείται στο Passat GTE).

To 2020 η Skoda Θα είναι έτοιμη να λανσάρει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της, το οποίο είδαμε ως πρωτότυπο νωρίτερα μέσα στην χρονιά με την ονομασία Vision E. Θα είναι το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο ολόκληρου του γκρουπ βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα ΜΕΒ, καθώς θα έρθει μετά από δύο αντίστοιχες προτάσεις, μία από την VW και μία από την Audi.

Η νέα εποχή θα βρει την Τσέχικη εταιρία με ένα ακόμα μοντέλο, ένα premium αμιγώς ηλεκτρικό coupe-SUV, το οποίο θα τοποθετηθεί στην γκάμα ανάμεσα στο Karoq και το Kodiaq, με την ισχύ να ξεπερνά τους 300 ίππους, κάτι που θα το κάνει το πιο δυνατό αυτοκίνητο στην ιστορία της μάρκας.

Στο αντίθετο άκρο της γκάμας, η Skoda θα έχει να παρουσιάσει ένα προσιτό ηλεκτρικό hatchback, το οποίο θα είναι μάλλον το VW iD με διαφορετικό όνομα και σχεδίαση στο αμάξωμα. Μέχρι το 2025 στην ηλεκτρική γκάμα των Τσέχων θα προστεθούν δύο ακόμα μοντέλα, ένα compact crossover και ένα σπορ μοντέλο, το οποίο πολλοί πιστεύουν ότι θα είναι ο πνευματικός διάδοχος του κλασικού (και αξέχαστου για πολλούς λόγους) 110R του τόσο μακρινού σοσιαλιστικού παρελθόντος.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup