Σύνδεση

Mitsubishi

Φήμες θέλουν τη Mitsubishi να καταργεί τα SUV της στην Ευρώπη

Μετά την ανακοίνωση πριν λίγο καιρό της Mitsubishi ότι θα περιορίσει τις δραστηριότητές της στην Ευρώπη ώστε να επικεντρωθεί στην ΝΑ Ασία (μέσα στα πλαίσια της γενικότερης αναδιάρθρωσης του γκρουπ Renault-Nissan-Mitsubishi) έρχεται πλέον μία νέα πληροφορία να επιβεβαιώσει την αλλαγή πλεύσης της ιαπωνικής εταιρίας.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που δημοσιεύονται σε μεγάλα αυτοκινητικά (και όχι μόνο) ΜΜΕ ανά τον κόσμο, η Mitsubishi θα σταματήσει τις πωλήσεις των SUV της στην Ευρώπη μέσα στο φθινόπωρο. Μιλάμε για πολύ σημαντικά μοντέλα για την εταιρία όπως το Outlander, το ΑSX και το Eclipse Cross τα οποία δεν θα είναι διαθέσιμα πλέον στις ευρωπαϊκές αγορές.

Η παρουσία της εταιρίας στην Ευρώπη θα συνεχιστεί μόνο με το Space Star που είναι και το best seller της εταιρίας στην γηραιά ήπειρο, αλλά και το L200 το οποίο θα συνεχίσει να πωλείται τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2021. Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της Mitsubishi Europe για το θέμα, όμως όπως όλα δείχνουν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο.

Η παύση της εισαγωγής των μοντέλων αυτών στην Ευρώπη θα εξοικονομήσει χρήματα για την Mitsubishi από την υποχρέωση να τα εξελίξει ώστε να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς για τους ρύπους. Τα τρία αυτά SUV πάντως αντιπροσώπευαν το 64% των πωλήσεων της εταιρίας στην Ευρώπη, με 53.242 μονάδες για τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς που διανύουμε.

Η είδηση της κατάργησης των SUV από τους ευρωπαϊκούς καταλόγους έχει ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών από τους κατά τόπους αντιπροσώπους, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι χωρίς SUV αυτή την εποχή δεν υπάρχει λόγος να δραστηριοποιείται η εταιρία. Ιδίως στην συγκεκριμένη περίοδο που το ιδιαίτερα δημοφιλές Outlander PHEV θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τα κίνητρα που δίνουν αρκετές κυβερνήσεις.

Τίποτα πάντως δεν προμήνυε όλη αυτή την κατάσταση στην αρχή της χρονιάς όταν η Mitsubishi σχεδίαζε να λανσάρει ένα νέο Outlander βασισμένο σε πλατφόρμα του γκρουπ ενώ θα έφερνε στην αγορά και μία plug in υβριδική έκδοση του Eclipse Cross.

Η εταιρία έχει υποστηρίξει ότι θα παραμείνει ενεργή σε ότι αφορά την υποστήριξη των πελατών της στην Ευρώπη για πολλά χρόνια ακόμα. Όμως σε ανακοίνωση της εταιρίας τον Μάιο (και με δεδομένη την κατάσταση που προέκυψε από την πανδημία) , υποστήριξε ότι αναμένει απώλειες 1,33 δισ δολαρίων για την χρονιά που θα κλείσει τον Μάρτιο του 2021.

Η μάρκα θα επικεντρωθεί στο Νοτιοανατολική Ασία, όπου πέρα από τα αγροτικά σαν το L200 δημοφιλή είναι και τα SUV που βασίζονται σε αυτά. Ενδεικτικά για τη σημασία της συγκεκριμένης περιοχής για τη Mitsubishi είναι το μερίδιο αγορά της που φτάνει το 6,4% και τα λειτουργικά της κέρδη που ανέρχονται σε 514 εκατομμύρια ευρώ. Αντίστοιχα το μερίδιο της στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική είναι 1,0 και 0,9% αντίστοιχα ενώ τα κέρδη της από τις δραστηριότητές της στον υπόλοιπο κόσμο μόλις που ξεπερνούν τα 100 εκατομμύρια ευρώ.

Υπενθυμίζουμε ότι πριν λίγο καιρό σε ανακοίνωσή που δημοσιεύτηκε στον ελληνικό τύπο, η Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, Επίσημος Εισαγωγέας της Mitsubishi Motors από το 1963 στην Ελλάδα δεσμεύεται προς τους υφιστάμενους και μελλοντικούς πελάτες που την εμπιστεύονται ότι θα συνεχίζει να υποστηρίζει τόσο τις πωλήσεις των διαθέσιμων μοντέλων της μάρκας όσο και τις υπηρεσίες after sales μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της.

ΠΗΓΗ: ΑUTOMOTIVE NEWS

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured