H Matchbox λανσάρει μια νέα σειρά παιχνιδιών που βασίζονται σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα… σε μια προσπάθεια να καταστήσουν τις μινιατούρες πιο βιώσιμες προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τα παιδιά για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το πρώτο μοντέλο θα είναι μια έκδοση της Tesla Roadster, η οποία θα συνοδεύεται από παιχνίδια που βασίζονται σε αυτοκίνητα κατασκευασμένα από Nissan, Toyota και BMW.
“Παρουσιάζουμε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, όπως κάνει και η πραγματική αυτοκινητοβιομηχανία”, δήλωσε η Nuria Alonso, επικεφαλής του Matchbox marketing και πρόσθεσε ότι θα ήταν το πρώτο μοντέλο χυτό χυτό από 99% ανακυκλωμένα υλικά.
«Θέλαμε να συνεργαστούμε με την Tesla για να εμπνεύσουμε τα παιδιά ως μελλοντικούς οδηγούς του αύριο. Πιστεύουμε ότι οι γονείς τους θα λατρέψουν να δουν πώς τα παιδιά τους παίζουν με αυτοκίνητα που ενθαρρύνουν την περιβαλλοντική συνείδηση, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα».
Η μάρκα Matchbox δημιουργήθηκε πριν από σχεδόν 70 χρόνια και πωλεί περισσότερα από 40 εκατομμύρια χυτά οχήματα κάθε χρόνο.