Σύνδεση

Maserati

Maserati: κέρδη μετά το 2020 και αν…

Η Maserati αντιμετωπίζει σημαντικές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια και όπως παραδέχθηκαν υψηλόβαθμα στελέχη του γκρουπ FCA δεν πρόκειται να επανέλθει στην κερδοφορία πριν το 2020. Και πάντως μετά την ανανέωση της γκάμας της η οποία θα περιλαμβάνει 10 νέα μοντέλα μεταξύ του 2020 και του 2023.

Η ιταλική μάρκα μείωσε τις παραδόσεις στους dealers κατά 46% στα 4.200 αυτοκίνητα για το δεύτερο τρίμηνο, την ίδια στιγμή που οι πωλήσεις της έπεσαν κατά 17% στις 7.200 μονάδες. Η εταιρία καταγράφει απώλειες της τάξης των 119 εκατομμυρίων ευρώ ενώ έχει μειώσει και το διαθέσιμο στοκ στις αντιπροσωπείες κατά 3.000 αυτοκίνητα.

Ο ίδιος ο πρόεδρος της FCA, Mike Manley, δήλωσε ότι οι πωλήσεις της Maserati είναι “απογοητευτικές” ενώ αναμένεται και το υπόλοιπο της χρονιάς να είναι εξαιρετικά δύσκολο, πριν αρχίσουν τα πράγματα να βελτιώνονται την επόμενη χρονιά. Πάντως ο ίδιος επισήμανε ότι η πτώση βαίνει μειούμενη σε σχέση με το 32% του πρώτου τριμήνου, κάτι που είναι ένα ενθαρρυντικό στοιχείο μέσα στην γενικότερη πτώση της εταιρίας.

Πάντως οι αναλυτές της αγοράς δεν βλέπουν και ιδιαίτερα αισιόδοξα τα πράγματα για την Maserati. Το πενταετές πρόγραμμα 2014-2018 προέβλεπε πωλήσεις ύψους 75.000 μονάδων ετησίως, όταν στην καλύτερη χρονιά, το 2017, έφθασαν στις μόλις 48.700 μονάδες.

Όλα στρέφονται πλέον γύρω από την ανανέωση της γκάμας με ένα νέο σπορ μοντέλο, και τις νέες εκδοχές της Ghibli, της Quattropore και της Levante μέσα στο 2020. Το 2021 σχεδιάζεται ένα νέο SUV κάτω από την Levante, η ανοιχτή έκδοση του προαναφερθέντος σπορ μοντέλου και ο διάδοχος της Grandturismo.

To 2022 θα παρουσιαστεί η GranCabrio και η νέα Quattroporte ενώ το για το 2023 έχει προγραμματιστεί η νέα Levante. Κάποια από αυτά τα μοντέλα θα προσφέρονται και με plug-in υβριδικά συστήματα που σίγουρα θα δώσουν μία έξτρα ώθηση στην αναζήτηση νέων πελατών για την Maserati.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Πόσο κοστίζει το νέο 7θέσιο SUV της Mercedes, η GLB που ξεκινά από τα 1.300 κυβικά, στη Γερμανία;

Featured

Δείτε μία από τις πιο “τρελές” μοτοσικλέτες στον κόσμο (Video)

Featured

BMW 7 & X7: Big is Beautiful

BMW

Νέο Audi A3: χωρίς τρίθυρο και κάμπριο αλλά με έκδοση Allroad και από 1.000 κυβικά

Audi




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup