Σύνδεση

Featured

H LAMBORGHINI MIURA EΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ένα από τα πιο μυθικά αυτοκίνητα όλων των εποχών, η Lamborghini Miura γιορτάζει φέτος τα 50 χρόνια της. Το αυτοκίνητο που ουσιαστικά καθιέρωσε τον όρο super car θα έχει για τους επόμενους μήνες την τιμητική του, με διάφορες εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο όπου θα συμμετέχουν οι λίγες και πανάκριβες Miura που είναι ακόμα εν ζωή (και καλά φυλαγμένες…).

miura-1

Μία από αυτές τις εκδηλώσεις οργανώθηκε από την ίδια την Lamborghini, και είχε ως θέμα το ταξίδι της Miura στο μέρος που ο ιδρυτής της εταιρίας εμπνεύστηκε το όνομά της. Έτσι μία Miura SV ταξίδεψε από την έδρα της εταιρίας στην Σαντ’ Αγκάτα στην Μπολόνια στην Ισπανία, στην πόλη Lora del Rio εκεί όπου δραστηριοποιείται η οικογένεια Miura εδώ και δεκαετίες στην ανατροφή ταύρων. Στο ταξίδι αυτό την συνόδεψαν τρεις Huracan και άλλες τρεις Aventador υπενθυμίζοντας έτσι την συνέχεια της εταιρίας στο σήμερα (αν και κάπου θα μπορούσε να υπάρχει και μία Countach…).

H οικογένεια Μiura δραστηριοποιείται στην ανατροφή βοοειδών και ταύρων εδώ και πάνω από 175 χρόνια, και θεωρείται η πιο φημισμένη φάρμα στην Ισπανία αλλά και σε όλη την Ευρώπη. Σήμερα λειτουργεί κάτω από την καθοδήγηση των Eduardo και Antonio Miura, τους γιους του Don Eduardo με τον οποίο είχε συναντηθεί ο Feruccio Lamborghini και του είχε έρθει η ιδέα για την ονομασία του ξεχωριστού αυτοκινήτου που ετοίμαζε.

miura-2

Η Miura P400 Sprinto Veloce που βλέπουμε στο πολύ όμορφο βίντεο είναι η αποκορύφωση του μοντέλου, και παρουσιάστηκε το 1971. Φοράει έναν αναβαθμισμένο κινητήρα V12 4,0 λίτρων με την απόδοσή του να φθάνει τους 385 ίππους και τα 400 Nm ροπής, ενώ έχει και αεριζόμενους δίσκους ως στάνταρ (πόσο αλήθεια έχουν αλλάξει οι καιροί…). Διαθέτει μπλοκέ διαφορικό της ZF ενώ λόγω των προβλημάτων που είχαν παρουσιαστεί, υπήρχε πλέον σε διαφορετική θέση το ψυγείο λαδιού του κινητήρα από εκείνο του κιβωτίου ταχυτήτων.

Σε σχέση με την απλή S ήταν 13 ολόκληρα εκατοστά πιο φαρδιά στον πίσω άξονα, με φαρδύτερα ελαστικά, κάτι που είχε οδηγήσει και σε αλλαγές στην πίσω ανάρτηση. Μία από τις αλλαγές που είναι εμφανείς είναι ότι απουσιάζουν οι χαρακτηριστικές “βλεφαρίδες” από τα φωτιστικά σώματα, είχαν προστεθεί εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος ενώ και στο εσωτερικό υπήρχε κανονικό δέρμα στο σαλόνι (και όχι βινύλιο όπως ήταν πριν) αλλά και στάνταρ aircondition.

miura-4

Στην εποχή της η Miura SV ήταν το γρηγορότερο αυτοκίνητο στον κόσμο και παρέμεινε στην παραγωγή για 18 μήνες. Σ’ αυτό το διάστημα κατασκευάστηκαν περίπου 150 από αυτές, πριν η Miura περάσει την σκυτάλη σε ένα άλλο μοναδικό μοντέλο της Lamborghini, την Countach.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup