Η πρώτη εμφάνιση του νέου λογότυπου έγινε τον Μάρτιο του 2019 σε ένα πρωτότυπο στην έκθεση της Γενεύης και πλέον οριστικοποιήθηκε και θα χρησιμοποιείται από εδώ και στο εξής σε όλα τα αυτοκίνητα της εταιρίας.
Η αρχή θα γίνει με τη νέα χρονιά, όπου η εταιρία σχεδιάζει και μία γενικότερη επανατοποθέτησή της στις αγορές όλου του κόσμο.
Αυτό θα συνδυαστεί και με ένα νέο εταιρικό σλόγκαν, το “Movement that Inspires”, το οποίο θα εμφανίζεται σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες της εταιρίας.
Το νέο πλάνο της ΚΙΑ θα εστιάζει στα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ έχει και ως στόχο να κάνει την Κορεάτικη εταιρία πιο δυναμική, με περισσότερο στιλ και πιο εφευρετική.
Το πρώτο μοντέλο που θα κάνει ποδαρικό σ’ αυτή τη νέα εποχή της KIA θα είναι το νέο Κ7 (πιθανόν να ονομαστεί Κ8 για να δηλώσει την αλλαγή στην πορεία της εταιρίας), το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2021 στην Κορέα.
