Σύνδεση

Audi

Η ηλεκτροκίνηση ίσως σώσει τα Audi TT και R8

Καθώς τα μαντάτα για τα σπορ μοντέλα δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικά, ήδη εμφανίστηκαν τα πρώτα σύννεφα για τα Audi TT και R8 για τα οποία έχουν εκφραστεί υπόνοιες ότι δεν θα συνεχίσουν σε επόμενη γενιά.

Στην ετήσια συνάντηση της Audi, όπου ανακοινώθηκαν τα σχέδια της εταιρίας για το 2019, ο υπεύθυνος τεχνικής εξέλιξης της εταιρίας Hans-Joachim Rothenpieler, παραδέχθηκε ότι κάποιοι μέσα στην Audi θέλουν να σταματήσουν την παραγωγή του TT, όμως ο ίδιος αλλά και αρκετοί ακόμα στο ΔΣ παλεύουν για να το κρατήσουν ζωντανό.

Όπως υποστήριξε θα προσπαθήσει να πείσει τους υψηλά ιστάμενους στην εταιρία να διατηρήσουν το ΤΤ στην παραγωγή, αλλά σε μία “ηλεκτρική” εκδοχή. Το ίδιο θα γίνει και για το R8 σε μια προσπάθεια να κρατήσουν το κορυφαίο μοντέλο της Audi εν ζωή. Πάντως ο CEO της εταιρίας Bram Schot έχει ξεκαθαρίσει ότι τα δύο αυτά μοντέλα θα πρέπει να γίνουν κερδοφόρα έτσι ώστε να μπορέσουν να επιζήσουν, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Και τα δύο μοντέλα πέρασαν πρόσφατα από ένα facelift πράγμα που σημαίνει ότι έχουν μπροστά τους τουλάχιστον 2 με 3 χρόνια στην αγορά, μέχρι να παρθούν οι οριστικές αποφάσεις. Το μέλλον τους πάντως είναι αβέβαιο, και εξαρτάται και από ποια άλλα ηλεκτρικά μοντέλα θα παρουσιάσει η Audi μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα, τα οποία θα έχουν σπορ προσανατολισμό και ίσως να επικαλύπτουν την παρουσία των TT και R8. Ίδωμεν.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo έχει ή δεν έχει αγοράσει τελικά τη Bugatti La Voiture Noire;

Bugatti

O Cristiano Ronaldo είναι ο ιδιοκτήτης της Βugatti La Voiture Noire!

Bugatti

Πόσα χιλιόμετρα μπορείτε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup