Σύνδεση

FIAT

Η Fiat αποσύρεται από την μικρή κατηγορία στην Ευρώπη;

Τα νέα δεδομένα που έφερε η συγχώνευση με την PSA αλλάζουν μάλλον και τα πλάνα της Fiat για το μέλλον. Και όπως όλα δείχνουν η ιταλική μάρκα εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει την μικρή κατηγορία και να σταματήσει την παραγωγή του Panda και ίσως και του 500.

Σε δηλώσεις του στην Αutomotive News, ο CEO της FCA, Μike Manley, δήλωσε ότι η εταιρία του σκοπεύει να μεταφέρει τους πελάτες της από την μικρότερη κατηγορία σε μία μεγαλύτερη. Εκεί δηλαδή που βρισκόταν το Punto, το οποίο ίσως να αναγεννηθεί βασισμένο στα μηχανικά μέρη της PSA.

O λόγος που θέλει να γίνει αυτό είναι για να επικεντρωθεί σε μεγαλύτερες κατηγορίες, καθώς είναι κοινό μυστικό ότι τα μικρά αυτοκίνητα δεν έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους. Ενώ παράλληλα είναι και εκείνα που θα γίνουν ηλεκτρικά πιο εύκολα, καθώς ικανοποιούν τις ανάγκες της αστικές μετακίνησης.

Για το τι θα γίνει δεν υπάρχει κάποιο ξεκάθαρο σενάριο. Η μία εκδοχή είναι το Panda και το 500 να μην έχουν διάδοχη κατάσταση και να αντικατασταθούν από ένα κοινό ηλεκτρικό μοντέλο. Παράλληλα θα μπορούσε να υπάρχει ένα νέας γενιάς Punto που θα βασίζεται στα μηχανικά μέρη των Peugeot 208/ Opel Corsa (και του επόμενου Citroen C3).

Ο Manley στις δηλώσεις του δεν έδωσε κάποιο χρονοδιάγραμμα για αυτές τις εξελίξεις. Το αξιοσημείωτο είναι ότι τόσο το 500 όσο και το Panda πηγαίνουν αρκετά καλά σε πωλήσεις, όμως έχει έρθει ο χρόνος της αντικατάστασής τους. Το 500αράκι συμπληρώνει φέτος 12 χρόνια ενώ το Panda είναι στην αγορά από τον Φεβρουάριο του 2012. Το τελευταίου πάντως σημειώνει αύξηση 15% στο πρώτο εξάμηνο του 2019, κάτι που δείχνει την μεγάλη δυναμική που έχει η Fiat στην μικρή κατηγορία στις ευρωπαϊκές αγορές.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo