Σύνδεση

FIAT

Η Fiat αποσύρεται από την μικρή κατηγορία στην Ευρώπη;

Τα νέα δεδομένα που έφερε η συγχώνευση με την PSA αλλάζουν μάλλον και τα πλάνα της Fiat για το μέλλον. Και όπως όλα δείχνουν η ιταλική μάρκα εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει την μικρή κατηγορία και να σταματήσει την παραγωγή του Panda και ίσως και του 500.

Σε δηλώσεις του στην Αutomotive News, ο CEO της FCA, Μike Manley, δήλωσε ότι η εταιρία του σκοπεύει να μεταφέρει τους πελάτες της από την μικρότερη κατηγορία σε μία μεγαλύτερη. Εκεί δηλαδή που βρισκόταν το Punto, το οποίο ίσως να αναγεννηθεί βασισμένο στα μηχανικά μέρη της PSA.

O λόγος που θέλει να γίνει αυτό είναι για να επικεντρωθεί σε μεγαλύτερες κατηγορίες, καθώς είναι κοινό μυστικό ότι τα μικρά αυτοκίνητα δεν έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους. Ενώ παράλληλα είναι και εκείνα που θα γίνουν ηλεκτρικά πιο εύκολα, καθώς ικανοποιούν τις ανάγκες της αστικές μετακίνησης.

Για το τι θα γίνει δεν υπάρχει κάποιο ξεκάθαρο σενάριο. Η μία εκδοχή είναι το Panda και το 500 να μην έχουν διάδοχη κατάσταση και να αντικατασταθούν από ένα κοινό ηλεκτρικό μοντέλο. Παράλληλα θα μπορούσε να υπάρχει ένα νέας γενιάς Punto που θα βασίζεται στα μηχανικά μέρη των Peugeot 208/ Opel Corsa (και του επόμενου Citroen C3).

Ο Manley στις δηλώσεις του δεν έδωσε κάποιο χρονοδιάγραμμα για αυτές τις εξελίξεις. Το αξιοσημείωτο είναι ότι τόσο το 500 όσο και το Panda πηγαίνουν αρκετά καλά σε πωλήσεις, όμως έχει έρθει ο χρόνος της αντικατάστασής τους. Το 500αράκι συμπληρώνει φέτος 12 χρόνια ενώ το Panda είναι στην αγορά από τον Φεβρουάριο του 2012. Το τελευταίου πάντως σημειώνει αύξηση 15% στο πρώτο εξάμηνο του 2019, κάτι που δείχνει την μεγάλη δυναμική που έχει η Fiat στην μικρή κατηγορία στις ευρωπαϊκές αγορές.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured

Δείτε πόσο κοστίζει το νέο Peugeot 2008 στη Γερμανία

Featured

Πόσο κοστίζουν τα Scala και Kamiq της Skoda που καταναλώνουν το φτηνό φυσικό αέριο;

Featured

To νέο Peugeot 2008 έγινε πιο SUV και πολύ πιο upper class

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup