Σύνδεση

Featured

OΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ… “ΧΤΕΝΙ” ΤΩΝ FERRARI

Σε μια σημαντική απόφαση, όχι τόσο σε ότι αφορά την τεχνολογία, αλλά κυρίως τον συμβολισμό της μάρκας (και η Ferrari ήταν πρώτα και κύρια ένας συμβολισμός της αυτοκίνησης), η ιταλική εταιρία ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχει επιστροφή στο χειροκίνητο κιβώτιο στα μελλοντικά της αυτοκίνητα.

Με άλλα λόγια, το εμβληματικό “χτένι” των Ferrari αποτελεί πλέον και με την βούλα παρελθόν. Αυτή η μικρή μεταλλική πλακέτα, ο “φόβος και ο τρόμος” και πηγή μεγάλου άγχους για το αν θα επιτύχεις την σωστή αλλαγή (κάτι που μάλλον ήταν πιο εύκολο απ’ ότι φαινόταν στην αρχή, αρκεί να άφηνες το χέρι σου και με έναν μαγικό τρόπο όλα γίνονταν σωστά…) δεν θα ξαναμπεί σε αυτοκίνητο της εταιρίας, κλείνοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο των “ανδρικών” ιστοριών και δοξασιών της Ferrari.

Σε συνέντευξη Τύπου που έγινε στο σαλόνι του Παρισιού, ο υπεύθυνος στον τομέα τεχνολογίας Michael Hugo Leiters δήλωσε ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει προοπτική στο άμεσο μέλλον για Ferrari με χειροκίνητο κιβώτιο… «Η Ferrari είναι στιλ, επιδόσεις και τεχνολογία αιχμής. Δεν υπάρχει κανένα χειροκίνητο κιβώτιο που να μπορεί να εξασφαλίσει τις επιδόσεις ενός αυτόματο με διπλό συμπλέκτη» ήταν τα λόγια του Leiters. Αν και ο ανταγωνισμός προσφέρει τέτοιες εκδόσεις, από την Ford (με το Mustang) έως την Porsche (με το μηχανικό 7άρι της 911).

Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι η τελευταία Ferrari με μηχανικό κιβώτιο ήταν η 1η γενιά της California που λανσαρίστηκε το 2009. Το θρυλικό “χτένι” λοιπόν μπαίνει και αυτό στο πάνθεον των μύθων που έχτισαν την Ferrari, αφήνοντας πίσω του εκείνο το τρελό χτυποκάρδι για το αν θα βρεις την σχισμή του παραδείσου, να “κουμπώσεις” γρήγορα από δευτέρα σε τρίτη, μέχρι να ανακαλύψεις ότι αν άφηνες τον εαυτό σου ελεύθερο και το αυτοκίνητο να σε πάρει από το χέρι, όλα γίνονταν όμορφα και μαγικά όπως μόνο μέσα σε μία Ferrari. 

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup