Στην έκθεση της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο, η Morgan θα παρουσιάσει την έκδοση πίστας του κορυφαίου της μοντέλου, του Aero 8. H οποία έχει μετατροπές κυρίως στο αμάξωμα για χάρη της αεροδυναμικής -ανοίγματα στα φτερά και έναν μεγάλο διαχύτη πίσω- όπως φαίνεται και από τις teaser φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Τo GT, που θα είναι χειροποίητο και θα κατασκευαστεί συνολικά σε 8 μονάδες που έχουν ήδη προπωληθεί, θα είναι ταυτόχρονα και το κύκνειο άσμα του Aero 8. O λόγος δεν είναι άλλος από τον κινητήρα του, τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.799 κυβικών και των 367 ίππων της BMW, τον οποίο η γερμανική εταιρεία θα σταματήσει να φτιάχνει.
Θα χρησιμοποιηθεί για τελευταίο φορά στο Morgan Aero 8 GT και για τη συνέχεια η παραδοσιακή βρετανική εταιρεία θα πρέπει να βρει άλλη λύση.
Γιάννης Σκουφής
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”3884″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”120″ thumbnail_height=”90″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”0″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”1″ show_all_in_lightbox=”1″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]
