Στο Grand Prix του Silverstone που έγινε την περασμένη Κυριακή σημειώθηκαν αρκετά κλαταρίσματα και μάλιστα χωρίς κάποια σοβαρή ένδειξη, κάτι που θορύβησε αρκετά τις ομάδες και πολύ περισσότερο την Pirelli. Η αλήθεια είναι ότι η εταιρία έχει ανεβάσει πολύ υψηλά τον πήχη της τεχνολογίας των ελαστικών της F1 με σχεδόν παντελή απουσία τέτοιων φαινομένων τα τελευταία χρόνια, γι’ αυτό όπως ήταν προφανές αναγκάστηκε να προχωρήσει σε έρευνα για το φαινόμενο.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Pirelli αποδίδει τα κλαταρίσματα στις Mercedes και την ΜcLaren στον τελευταίο γύρο σε πολλούς παράγοντες. Ένας από αυτούς ήταν η παρουσία του Safety Car για πολλούς γύρους μέσα στον αγώνα, κάτι που ανάγκασε τις εταιρίες να παραμείνουν στην λογική του ενός πιτ στοπ με ότι αυτό σημαίνει για την καταπόνηση των ελαστικών.
Από την άλλη η Pirelli υποστηρίζει ότι τα φετινά αυτοκίνητα της F1 έχουν γίνει υπερβολικά γρήγορα και καταπονούν στο έπακρο τα λάστιχα, τα οποία δεν μπορούν να ανταποκριθούν σ’ αυτή την τρομακτική πίεση που τους ασκείται. Οι 40 γύροι στο άκρως απαιτητικό Silverstone με το ίδιο σετ ελαστικών ήταν προφανές ότι θα εξαντλούσε την αντοχή του εμπρός αριστερού ελαστικού το οποίο καταπονείται και περισσότερο.
Όλα αυτά οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το Silverstone με τα φετινά μονοθέσια της F1 δύσκολα βγαίνει με μόνο ένα pit-stop, οπότε με δεδομένο αυτό αναμένεται ένα ιδιαίτερα καυτό Σαββατοκύριακο σχετικά με τις τακτικές των ομάδων και τις επιλογές των ελαστικών που θα γίνουν σε σχέση πάντα με τον καιρό που θα επικρατεί στην πίστα εκείνη την ημέρα.
This actually happened, right? 🤯
Still processing those mad final few laps on Sunday!#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/8C2ABdNNTj
— Formula 1 (@F1) August 3, 2020
After some post-race analysis, @pirellisport have made a statement following the British Grand Prix ⬇️#BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/RTmvSNxrus
— Formula 1 (@F1) August 4, 2020
The last few seconds before that big crash for @kvyatofficial on Sunday 👀 #BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/4ZeAdyf5g7
— Formula 1 (@F1) August 4, 2020