Σύνδεση

Featured

Τα Γερμανικά Ταχυδρομεία φτιάχνουν τα δικά τους ηλεκτρικά βαν

Η είδηση μπορεί να περνάει στα “ψιλά” όμως είναι ιδιαίτερα σημαντική και αρκετά ενδεικτική για το πως κινούνται τα πράγματα στο εξωτερικό. Και δη στην Γερμανία, όπου η DHL (σε συνεργασία πάντα με την Deutsche Post) θέλοντας επειγόντως να καλύψει ένα μέρος του στόλου της με ηλεκτρικά βανάκια, δεν περίμενε κάποια εταιρία να της τα κατασκευάσει (και κυρίως την VW, αυτοκίνητα της οποίας έχει κατά κύριο λόγο στον στόλο της), αλλά προτίμησε να προχωρήσει η ίδια στην παραγωγή τους!

Η μεγαλύτερη στον κόσμο εταιρία ταχυμεταφορών, έφθασε σε αυτή την απόφαση αφού πήρε αρνητική απάντηση από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες όταν τους ζήτησε να της κατασκευάσουν κάποιο ηλεκτρικό όχημα. Αυτή την στιγμή μάλιστα, η DHL έχει ήδη 1.000 από αυτά τα οχήματα να κάνουν παραδόσεις και παραλαβές σε πόλεις στην Γερμανία, ενώ σύντομα η παραγωγή της θα φθάσει τις… 5000 μονάδες ετησίως!

Οι προδιαγραφές των βαν είναι εντυπωσιακές, καθώς έχουν σχεδιαστεί για να αντέξουν έως και 16 χρόνια, ευρισκόμενα σε κυκλοφορία έξι μέρες την εβδομάδα, επί 10 ώρες την κάθε βάρδια.

streetscooter-work-06a

Για την δημιουργία του δικού της βαν, η DHL απευθύνθηκε σε πολλούς προμηθευτές και κατάφερε να μην χρειαστεί να παράγει η ίδια ούτε ένα εξάρτημα σε κάποια δική της εγκατάσταση. Για παράδειγμα, η ηλεκτρική μετάδοση έρχεται αυτούσια από την Bosch ενώ τα φώτα από την Hella.

Oι άνθρωποι της DHL δηλώνουν περήφανοι για το StreetScooter όπως ονομάζουν το μικρο τους βανάκι, κάτι το οποίο δεν μπορεί να ειπωθεί για τους υπεύθυνους της VW που είδαν να χάνουν αρκετές πωλήσεις από το Caddy το οποίο αντικαθιστά στον στόλο της DHL.

Mάλιστα, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters, ο πρόεδρος της VW Μatthias Mueller φάνηκε αρκετά ενοχλημένος γιατί δεν ζητήθηκε από την DHL η συνδρομή της VW, και δήλωσε ότι θα κάνει ότι μπορεί για να υπάρξει μία συνεργασία στο άμεσο μέλλον.

dpdhl-elektrofahrzeuge-09-1

Όπως και να έχει πάντως, η κίνηση της DHL προκαλεί αρκετές συζητήσεις στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς δείχνει ότι οι τεχνολογικές εξελίξεις και η εκτεταμένη χρήση υπολογιστών, καθιστούν πλέον σχετικά εύκολη την κατασκευή ενός οχήματος, χωρίς να χρειάζεται η παρέμβαση (και τα υψηλά κόστη) μιας μεγάλης καθιερωμένης βιομηχανίας.

Το μέλλον θα δείξει αν το μικρό αυτό ηλεκτρικό βανάκι άνοιξε τον ασκό του Αιόλου για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, και μάλιστα όχι από την Κίνα όπως θα αναμενόταν, αλλά από… μέσα.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup