Παρά την τάση της αγοράς και την σημαντική πτώση των εκδόσεων με χειροκίνητο κιβώτιο, το M Division της BMW πηγαίνει κόντρα σε αυτά τα δεδομένα και υπόσχεται να κρατήσει εν ζωή το μηχανικό κιβώτιο.
Σύμφωνα με το αφεντικό του BMW M τμήματος, Frank van Meel, το 50% των παραγγελιών για τη νέα Μ2 είναι με το χειροκίνητο κιβώτιο. Κάτι που υποχρεώνει την εταιρία να το διατηρήσει στην παραγωγή όσο θα υπάρχει αυτή η ζήτηση.
Όπως υποστηρίζει ο ίδιος “από τεχνικής απόψεως δεν υπάρχουν λόγοι να το κάνουμε. Ένα χειροκίνητιο κιβώτιο είναι πιο βαρύ, είναι πιο αργό και με μεγαλύτερη κατανάλωση. Όμως οι φανατικοί αγοραστές μας λατρεύουν το χειροκίνητο κιβώτιο. Τους δίνει την ψευδαίσθηση ότι μπορούν να τιθασεύσουν το θηρίο, και αυτό είναι το όλο θέμα. Εμείς θέλουμε να το κρατήσουμε”, είπε σε δηλώσεις του στο Autocar.
Οι περισσότερες πάντως εταιρίες έχουν ανακοινώσει τον αργό θάνατο του χειροκίνητου κιβώτιου, όπως για παράδειγμα η VW που θα το καταργήσει από το 2030. Η Mercedes θα αρχίσει σταδιακά να το αποσύρει από τις αρχές του 2023.
Η νέα Μ2 που θα παρουσιαστεί και επίσημα μετά το καλοκαίρι θα εφοδιάζεται τόσο με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων όσο και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
