Σύνδεση

BMW

H ΒΜW στηρίζει τις σχεδιαστικές της επιλογές, που εκφράζονται με την τεράστια μάσκα

Πολλά έχουν ακουστεί τον τελευταίο καιρό για την τροπή που έχει πάρει η σχεδίαση των BMW με την τεράστια μάσκα, σε μοντέλα όπως η X7. To μοτίβο μάλλον θα συνεχιστεί, καθώς ήδη έκανε την εμφάνισή του κάτι ακόμα πιο κραυγαλέο, στο Concept 4, ενώ φήμες θέλουν αυτή η προσέγγιση να περνά στην καινούργια Μ3.

Κόντρα σ’ αυτά τα παράπονα έρχεται να σταθεί ο υπεύθυνος προϊόντων της μάρκας Peter Henrich, ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό περιοδικό Autocar είπε ότι πρόκειται για μία πολύ έξυπνη κίνηση η οποία έχει γίνει αποδεκτή με θετικά σχόλια από το αγοραστικό κοινό.

Ο ίδιος επισήμανε ότι “οι πελάτες της BMW θέλουν να δηλώσουν ένα δυναμικό χαρακτήρα, και γι’ αυτό επιλέχθηκε αυτή η σχεδιαστική άποψη από τον αρχισχεδιαστή Adrian van Hooydonk”.

Πάντως οι άνθρωποι της εταιρίας υποστηρίζουν ότι δεν είναι μόνο αισθητικοί οι λόγοι που έχει επιλεγεί αυτός ο δρόμος της μεγάλης μάσκας, αλλά σχετίζεται και με τα ηλεκτρονικά συστήματα και τους διάφορους αισθητήρες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo