Μία ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για την BMW αποδείχτηκε το 2017 καθώς ή Γερμανική εταιρία κατάφεε να πωλήσει πάνω από 100.000 ηλεκτρικά μοντέλα.
Μέσα σε όλο το 2017, τα ηλεκτρικά και υβριδικά της αυτοκίνητα ήταν ιδιαίτερα δημοφιλή σε αγορές όπως η Ευρώπη και οι ΗΠΑ. Mάλιστα το i3 ήταν ιδιαίτερα μεγάλη επιτυχία, καθώς μόνο στην Γερμανία σημείωσε πάνω από 10.000 πωλήσεις ενώ ήταν και το πρώτο σε πωλήσεις αυτοκίνητο της BMW στις Σκανδιναβικές χώρες.
Παράλληλα, περίπου 10% όλων των πωλήσεων της σειράς 3 ήταν υβριδικές ενώ 13% της σειράς 2 Αctive Toureer ήταν και αυτές plug-in υβριδικές. Όσο για το αντίστοιχο Mini Cooper S Countryman ALL4 έφθασε στο 10% των πωλήσεων, παρά το γεγονός ότι παρουσιάστηκε τον Ιούνιο.
Η μεγάλη αυτή ζήτηση έχει ανεβάσει το μερίδιο της BMW στο 21% της αγοράς για ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα στην Ευρώπη. Το ποσοστό αυτό μάλιστα είναι τρεις φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο μερίδιό της στις πωλήσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε παγκόσμιο επίπεδο η εταιρία υποστηρίζει ότι διατηρεί ένα ποσοστό της τάξης του 10% σε πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων.
Για να γιορτάσει το επίτευγμα αυτό η BMW φώτισε τα κεντρικά της κτίρια στο Μόναχο με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζουν με μία τεράστια μπαταρία.
Παναγιώτης Τριτάρης
