Σύνδεση

BMW

H BMW δεν σχεδιάζει σπορ έκδοση με κίνηση μόνο εμπρός

Η νέα σειρά 1 έφερε σημαντικές αλλαγές στην BMW με κυριότερη από αυτές την μετάβαση της κίνησης από τον πίσω στον εμπρός άξονα (ή και στους τέσσερις τροχούς). Η πιο γρήγορη εκδοχή αυτή την στιγμή είναι η τετρακίνητη M135i και μάλλον αυτή θα παραμείνει η κορύφωση της γκάμας.

Σύμφωνα με το αφεντικό του M-Division Markus Flasch, η εταιρία δεν πρόκειται να προχωρήσει στην κατασκευής μιας έκδοσης αντίστοιχης του Audi S3 ή της AMG A35.

Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι ήδη υπάρχει μία πολύ δυνατή πρόταση με πίσω κίνηση, η Μ2, και δεν βλέπει την ανάγκη να υπάρξει μία performance έκδοση της νέας σειράς 1. “Η Μ2 είναι το πιο χαρισματικό μοντέλο που έχουμε αυτή την στιγμή και δουλεύουμε πάνω στον διάδοχό της. Δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε κάτι διαφορετικό με την σειρά 1” δήλωσε.

Η M2 CS θα λανσαριστεί στα μέσα του 2020 και στην παρούσα φάση βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο. Θα έχει τον κινητήρα των Μ3/Μ4 αλλά με την ιπποδύναμη ανεβασμένη στους 450 ίππους. Επίσης θα έχει αρκετές αλλαγές στο σετάρισμα του πλαισίου και των αναρτήσεων στοχεύοντας σε ένα καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz