Ανάμεσα σε όλα τα πράγματα που θα πρέπει να ξεχάσουμε στη νέα εποχή της αυτοκίνησης είναι και ένα από εκείνα που -τουλάχιστον για τα σπορ αυτοκίνητα- ήταν σημείο της ταυτότητάς τους: ο Ήχος. Και η AMG (τα αυτοκίνητα της οποίας, ιδίως με τον V8 κάνουν έναν από τους πιο εθιστικούς ήχους στην βιομηχανία) δηλώνει ότι τα αυτοκίνητα που θα φτιάχνει από εδώ και στο εξής θα έχουν πολύ καλύτερους… τρόπους.
Σε συνέντευξη που έδωσε ο Bastian Bogenschutz, υπεύθυνος για τα μικρά μοντέλα της AMG, υποστήριξε ότι η εταιρία του αλλά και όλες οι άλλες επηρεάζονται από τους νέους κανονισμούς. Είπε επίσης ότι δεν είναι οικονομικά λογικό να κατασκευάζει μια εταιρία διαφορετικές εξατμίσεις για διάφορες αγορές, ιδίως όταν οι κανονισμοί γίνονται ακόμα πιο αυστηροί σχεδόν κάθε δύο χρόνια.
Τα δύο πρώτα αυτοκίνητα της AMG που θα επηρεαστούν από αυτή τη νέα κατάσταση είναι οι ΑΜG Α45S και AMG CLA 45S, οι οποίες έχουν και τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής. Βέβαια η λύση έχει ήδη βρεθεί και αν δεν μπορεί και δεν πρέπει το αυτοκίνητο να ακούγεται έξω, μπορεί να ακούγεται… μέσα, με την βοήθεια του ηχητικού συστήματος.
Αυτό βέβαια δεν είναι κάτι καινούργιο αλλά από το ολότελα… Πάντως για όσους θέλουν να αναζητήσουν και άλλους δρόμους -με τον κίνδυνο να βρεθούν εκτός “νόμου”- υπάρχουν και οι aftermarket λύσεις.Όπως και να το κάνουμε ο ήχος είναι ζωτικής σημασίας για ένα σπορ αυτοκίνητο και όσοι κανονισμοί και αν ψηφιστούν, πάντα θα υπάρχει η ανάγκη να ακούσεις τον ήχο από έναν πουσαρισμένο κινητήρα και τα σκασίματα από την εξάτμισή του.