Σύνδεση

Citroen

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ GM PSA

gm-psa-1

Η GM και ο όμιλος PSA, στον οποίο ανήκουν η Peugeot και η Citroen ανακοίνωσαν την έναρξη μιας μακροχρόνιας και ευρείας συνεργασίας με στόχο την από κοινού αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους.

Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση η συνεργασία αυτή θα έχει δύο βασικούς άξονες: ο πρώτος είναι η από κοινού χρήση πλαισίων, στοιχείων και εξαρτημάτων με το πρώτο «κοινό» μοντέλο (περιορισμένων ρύπων) να προγραμματίζεται για το 2016, ενώ ο δεύτερος αφορά την ανάπτυξη ενός κοινού παγκόσμιου δικτύου προμηθειών με ετήσιο τζίρο της τάξης των 125 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Από όλα αυτά ο κάθε όμιλος υπολογίζεται πως θα εξοικονομεί ένα ποσό της τάξης των 1,5 δις δολαρίων ετησίως, ενώ θα διατηρείται η αυτονομία της διάθεσης και του μάρκτινγκ των προϊόντων τους. Πάντως στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας θα υπάρξει και αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της PSA κατά 1 δις ευρώ, στα πλαίσια της οποίας η GM θα αποκτήσει μετοχές της τάξης του 7%, με αποτέλεσμα να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος του γαλλικού γκρουπ μετά την οικογένεια Peugeot.

Σε γενικές γραμμές η συμφωνία εντάσσεται στο πνεύμα της εποχής και στην αναζήτηση συμμαχιών, προκειμένου να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα και να μειωθεί το κόστος, ενώ το πλάνο περιλαμβάνει μελλοντικά και συν-εκμετάλλευση των εγκαταστάσεων παραγωγής, που διαφέρουν ως προς την αποτελεσματικότητά τους.

Ειδικά το τελευταίο έχει προκαλέσει κάποιες ανησυχίες στους κόλπους της Opel, που ας μην ξεχνάμε μόλις πριν από δύο περίπου χρόνια πέρασε δια πυρός και σιδήρου σχετικά με το μέλλον και τις θέσεις εργασίας στα εργοστάσιά της.

Παράλληλα πολλοί φοβούνται μήπως η PSA έχει μετά τη συνεργασία της με τη GM πορεία κατά κάποιο τρόπο ανάλογη με αυτή της Saab, αλλά –προς το παρόν τουλάχιστον οι φόβοι αυτοί δείχνουν αβάσιμοι. Αφενός γιατί η Opel πηγαίνει πολύ καλά, αφετέρου γιατί οι Αμερικανοί πιθανότητα έχουν μάθει από τα όποια λάθη τους και γιατί ο όμιλος PSA είναι τελείως άλλο μέγεθος συγκρινόμενος με τη Saab.

Σημαντικό είναι πως και οι δύο πλευρές κάνουν λόγο για συνεργασία και σε καμία περίπτωση για συγχώνευση.

Επόμενο:

DATSUN ΞΑΝΑ

Μη χάσεις:

JAGUAR XF SPORTBRAKE

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Video- δοκιμή: νέο Hyundai Tucson







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup