Σύνδεση

Featured

Γιατί η VW αντιδρά στους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά;

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Volkswagen Oliver Blume προέτρεψε την Ευρωπαϊκή Ένωση να επανεξετάσει τους δασμούς που σχεδιάζει για τα ηλεκτρικά οχήματα κινεζικής κατασκευής, προσφέροντας κίνητρα στις εταιρείες που επενδύουν στην Ευρώπη.

Αντί για τιμωρητικούς δασμούς, ο Blume πρότεινε ότι οι επιχειρήσεις που δημιουργούν θέσεις εργασίας και συνεργάζονται με τοπικές επιχειρήσεις θα πρέπει να λαμβάνουν δασμολογικά οφέλη.

Τα σχόλιά του ακολουθούν την απόφαση της ΕΕ να επιβάλει δασμούς έως και 35% στις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων, με στόχο να αντιμετωπίσει αυτό που η ΕΕ αντιλαμβάνεται ως αθέμιτες κινεζικές επιδοτήσεις.

Ο Blume εξέφρασε την ανησυχία του ότι οι ανταποδοτικοί δασμοί της Κίνας θα μπορούσαν να βλάψουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η VW, η BMW και η Mercedes-Benz, οι οποίες πραγματοποιούν περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεών τους στην Κίνα.

Οι προτεινόμενοι δασμοί, οι οποίοι πρόκειται να τεθούν σε ισχύ τον επόμενο μήνα για πέντε χρόνια, αναμένεται να αυξήσουν σημαντικά το κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που εισάγουν στην Ευρώπη ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής.

Παρά την αντίθεση της Γερμανίας και κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ψήφισε στις 4 Οκτωβρίου να προχωρήσει στην επιβολή των δασμών.

Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για την προστασία της εγχώριας αγοράς της ΕΕ από τον επιδοτούμενο ανταγωνισμό. Ωστόσο, η στάση του Blume αντανακλά τους πιθανούς οικονομικούς κινδύνους για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την κινεζική αγορά.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Honda Dream Offers για το ZR-V

Honda

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi