Σύνδεση

Featured

Γιατί η Ferrari 250 GTO είναι το πιο ακριβό αυτοκίνητο του κόσμου;

To Σάββατο στις 25 Αυγούστου θα δημοπρατηθεί στο Monterey της Καλιφόρνια η υπ’ αριθμόν 3 από τις συνολικά 36 Ferrari 250 GTO που έχουν κατασκευαστεί. Η εταιρεία RM Sotheby’s που διοργανώνει τη δημοπρασία υπολογίζει πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που έχει πίσω του και ένα πολύ σημαντικό αγωνιστικό παλμαρέ, θα αλλάξει χέρια για ένα ποσό που θα κυμανθεί από τα 45 έως τα 60 εκατομμύρια δολάρια. Το οποίο θα το καταστήσει ένα από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα αυτού του κόσμου -όχι πάντως το ακριβότερο- και θα επιβεβαιώσει το ότι η 250 GTO είναι το πιο ποθητό, πέρα από το πιο ακριβό αυτοκίνητο επι γης.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να πάρει ομολογκασιόν για τους αγώνες GT; Αυτό άλλωστε σημαίνει και το “O” στην επωνυμία του, από το Omologato.

Ο ένας παράγοντας είναι η σπανιότητά του, καθώς όπως είπαμε έχουν κατασκευαστεί μόλις 36. Ο άλλος είναι το αγωνιστικό παρελθόν που για σχεδόν όλες είναι σημαντικό, ενώ ένας τρίτος είναι το μοναδικό του σχήμα. Το οποίο δεν πιστώνεται στο μακροχρόνιο συνεργάτη της Ferrari, τον Pininfarina, αλλά στους Gioto Bizzarrini (τα πρωτότυπα) και Sergio Scaglietti (τα μοντέλα παραγωγής).

Όσο και αν δεν το περιμένει κανείς ένας άλλος λόγος είναι και η πρακτικότητά του στην καθημερινή χρήση, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ένα από τους πιο φανατικούς οπαδούς της 250 GTO, ο Nick Mason, ο ντάμερ των Pink Floyd: «χωρά πολλές αποσκευές, ενώ ο V12 των 3.000 κυβικών δεν ζεσταίνεται στην κίνηση. Ταυτόχρονα ο συνδυασμός του πλαισίου, της ανάρτησης και των 300 ίππων σου δίνει μια εξαιρετική αίσθηση αγωνιστικού αυτοκινήτου, χωρίς τον τρόμο που προκαλούν τα σύγχρονα τέρατα με τα 600+ άλογα».

Αν ήδη έχετε αρχίσει να ζηλεύετε το διάσημο μουσικό που απέκτησε τη δική του 250 GTO το 1978 έναντι 35.000 λιρών -για να έχετε μια εικόνα αυτή η iconic Ferrari κόστιζε καινούργια στις αρχές της δεκαετίας του ΄60 στη Γερμανία 78.750 μάρκα, όταν η επίσης iconic Mercedes 300SL Roadster κόστιζε 29.000 μάρκα- σημειώστε πως είναι κάτοχος και της πινακίδας 250GTO, που επίσης μπορεί να αποτιμάται εκατομμύρια.

Γιάννης Σκουφής

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Το Ford Fiesta ST των 1.500 κυβικών και των 200 ίππων είναι φονέας γιγάντων

Featured

Αυτό είναι το νέο πιο μικρό και προσιτό SUV της Hyundai, το Venue

Featured

Το συλλεκτικό Kia Stinger GTS έχει 370 ίππους και drift mode

Featured

Η Mustang με τον κινητήρα του Ford Focus RS, 335 ίππους και 0-100 κάτω από 5,0 δεύτερα

Ford




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup