Σύνδεση

Featured

Γιατί έχουν… ζώσει τα φίδια το εργοστάσιο της Tesla στη Γερμανία;

Μία παράξενη εξέλιξη έρχεται να προστεθεί στα αρκετά προβλήματα που αντιμετωπίζει η πορεία του εργοστασίου της Tesla στην Γερμανία. Αυτόν τον καιρό γίνεται μία προσπάθεια καθαρισμού του δάσους που θα κατασκευαστούν οι εγκαταστάσεις, όμως κάποια φίδια (κυριολεκτικά) έρχονται να σταθούν εμπόδιο.

Μετά από διαμαρτυρίες και καταγγελίες οικολογικών οργανώσεων ένα Γερμανικό δικαστήριο αποφάσισε ότι θα πρέπει να σταματήσουν οι διαδικασίες, λόγο του ότι κινδυνεύουν τα φίδια που ζουν μέσα στο δάσος και που αυτή την στιγμή βρίσκονται σε χειμερία νάρκη.

Έτσι προστίθεται ένα ακόμα ανέλπιστο εμπόδιο για την κατασκευή του μεγαλεπήβολου έργου στην Γερμανία, μέχρι να αποφασίσουν οι τοπικές αρχές πως θα εξελιχθεί η κατάσταση σχετικά με τα ερπετά.

Φαίνεται όμως ότι ο λάκκος με τα φίδια του Γερμανικού εργοστασίου της Tesla έχει μεγαλύτερο βάθος. Με βάση τον προγραμματισμό, το πρώτο εργοστάσιο της Tesla στην Γερμανία θα βρίσκεται στα περίχωρα του Βερολίνου και μέχρι το 2022 θα πρέπει να έχει φθάσει στο μέγιστο της παραγωγικότητάς του. Θα απασχολεί περίπου 12.000 εργάτεες χωρίς να υπολογίσουμε και όσους θα εργάζονται στους προμηθευτές της.

Όμως η Tesla δυσκολεύεται να φθάσει σ’ αυτόν τον προγραμματισμό, καθώς μέχρι στιγμής έχει βρει μόνο ένα πολύ μικρό μέρος από το εργατικό προσωπικό που απαιτείται. Καθώς πλησιάζει η έναρξη της λειτουργίας το καλοκαίρι του 2021, οι προσλήψεις των πρώτων 7.000 υπαλλήλων που απαιτούνται έχει καθυστερήσει αρκετά.

Μόλις οκτώ μήνες πριν την έναρξη του εργοστασίου έχουν βρεθεί μόλις 2.000 εργάτες, με τον Musk να κάνει ότι μπορεί για να γίνει ελκυστική η εταιρία του στους Γερμανούς πολίτες. Όμως οι πρακτικές της Tesla σε άλλες χώρες δεν ταιριάζουν με το προφίλ των Γερμανών. Εκτός αυτού απαιτείται και ένα πολύ εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο δεν βρίσκεται στην περιοχή που θα εγκατασταθεί το εργοστάσιο.

Το σημαντικότερο θέμα πάντως είναι η φήμη που ακολουθεί τον Musk ότι η εταιρία του μπορεί να απολύει εργαζόμενους για ψύλλου πήδημα, ενώ απαιτεί από αυτούς ευελιξία στα ωράρια και τις συνθήκες εργασίας αλλά και αφοσίωση στην εταιρία ώστε να εργάζονται αρκετά παραπάνω όταν το απαιτούν οι συνθήκες αυξημένης ζήτησης.

Όλα αυτά βρίσκουν αντίθετο το ισχυρό συνδικάτο των εργαζόμενων στην αυτοκινητοβιομηχανία (το πανίσχυρο IG Metall) το οποίο δεν δείχνει καθόλου διατεθειμένο να κάνει παραχωρήσεις για χάρη της Tesla. Όπως και να έχει πάντως ο βιομηχανικός γάμος του Musk με την Ευρώπη και τα γερμανικά εργασιακά ήθη μάλλον θα έχει αρκετές δυσκολίες χωρίς καν να υπάρχει ούτε ο μήνας του μέλιτος.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Δείτε πως είναι στο εσωτερικό του βυθισμένου πλοίου της Hyundai που μετέφερε αυτοκίνητα (Video)

Featured

Tρελή ζήτηση για ένα Toyota RAV4 με αμερικάνικo στυλ της δεκαετίας του ’80

Featured

Αυτό θα είναι το νέο τζιπ του Ελληνικού Στρατού; Αντικαταστάτης αυτών της Mercedes;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup