Σύνδεση

AMG

Γιατί δεν πουλάει η Mercedes-AMG C 63 S E Performance;

Οι πωλήσεις της Mercedes-AMG C63 S E Performance, με τετρακύλινδρο κινητήρα και σύστημα κίνησης PHEV, φέρεται να υπολείπονται σημαντικά των προσδοκιών στη Γερμανία.

Παρά την παρουσίασή του πριν από σχεδόν ένα χρόνο και την πρόσφατη κυκλοφορία του στην αγορά, οι Γερμανοί έμποροι μετέφεραν απογοητευτικά αποτελέσματα για αυτό το ηλεκτροκίνητο σεντάν επιδόσεων, με τις παραγγελίες να φέρονται να φτάνουν σχεδόν στο μηδέν.

Η στροφή σε ένα τετρακύλινδρο κινητήρα σε συνδυασμό με την ηλεκτροκίνηση στο μοντέλο C-Class την έχει φέρει σε δύσκολη θέση απέναντι στην BMW M3, η οποία κινείται με εξακύλινδρο κινητήρα.

Ενώ το μοντέλο διαθέτει συνδυασμένη απόδοση 680 ίππων, ξεπερνώντας τον V8 κινητήρα του προκατόχου, ο ξεχωριστός ήχος του V8 και η μειωμένη ηλεκτρική υποβοήθηση του PHEV σε υψηλότερες ταχύτητες έχουν προκαλέσει ανησυχίες.

Επιπλέον, το αυξημένο βάρος της παραλλαγής PHEV δεν έτυχε καλής υποδοχής από τους φίλους της σπορ οδήγησης.

Και την χαριστική βολή δίνει η διαφορά τιμής των 16 χιλιάδων ευρώ μεταξύ της C63 S E Performance και της BMW M3 Competition xDrive, η οποία έχει έχει γείρει την προτίμηση προς τη δεύτερη, παρά τη χαμηλότερη ιπποδύναμη.

Όλα τα παραπάνω συνδέονται άμεσα με τις φήμες που κυκλοφόρησαν τελευταία ότι η Mercedes μελετά την επαναφορά του V8 στις AMG της σειράς C, πιθανόν με υβριδική υποβοήθηση και ακόμα μεγαλύτερη ισχύ.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επιτέλους! Το Chaos είναι έτοιμο!

Featured

Η θρυλική Ferrari F40 αναβιώνει!

Featured

Με 816 ίππους η πιο ισχυρή Mercedes SL όλων των εποχών

AMG

Η Hyundai βάζει τέλος στις αλυσίδες για τα χιόνια (Video)

Featured