Σύνδεση

BMW

FUEL CELLS ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ BMW

H BMW ανακοίνωσε και επίσημα πως εξελίσσει ένα όχημα με ενεργειακές κυψέλες, το οποίο θα καταναλώνει υδρογόνο, συνεχίζοντας έτσι και μια παράδοση, η οποία είχε ξεκινήσει το 2007.

Τότε είχε παρουσιάσει κάποιες πειραματικές εκδόσεις της τότε 7άρας με V12 6.900 κυβικών, οι οποίες κατανάλωναν υδρογόνο, απέδιδαν 290 άλογα και εξασφάλιζαν ένα 0-100 σε 9,5 δεύτερα.

Η λύση της καύσης υδρογόνου σε ένα συμβατικό σύνολο εγκαταλείφθηκε, λόγω της μειωμένης θερμοδυναμικά απόδοσής του και έτσι και η γερμανική εταιρεία στρέφεται προς τις ενεργειακές κυψέλες. Εξελίσσοντας μάλιστα ένα μοντέλο που θα είναι ευθέως ανταγωνιστικό ως προς το Toyota Mirai.

«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο υδρογόνο ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές», είπε ο Ian Robertson, υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ, στο βρετανικό Autocar. Παράλληλα η BMW περιμένει περίπου οι πωλήσεις i3 για το 2014 να κλείσουν στις 15.000, προκειμένου να αναδειχθεί ο 3ος μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Γιάννης Σκουφής

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup