H BMW ανακοίνωσε και επίσημα πως εξελίσσει ένα όχημα με ενεργειακές κυψέλες, το οποίο θα καταναλώνει υδρογόνο, συνεχίζοντας έτσι και μια παράδοση, η οποία είχε ξεκινήσει το 2007.
Τότε είχε παρουσιάσει κάποιες πειραματικές εκδόσεις της τότε 7άρας με V12 6.900 κυβικών, οι οποίες κατανάλωναν υδρογόνο, απέδιδαν 290 άλογα και εξασφάλιζαν ένα 0-100 σε 9,5 δεύτερα.
Η λύση της καύσης υδρογόνου σε ένα συμβατικό σύνολο εγκαταλείφθηκε, λόγω της μειωμένης θερμοδυναμικά απόδοσής του και έτσι και η γερμανική εταιρεία στρέφεται προς τις ενεργειακές κυψέλες. Εξελίσσοντας μάλιστα ένα μοντέλο που θα είναι ευθέως ανταγωνιστικό ως προς το Toyota Mirai.
«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο υδρογόνο ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές», είπε ο Ian Robertson, υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ, στο βρετανικό Autocar. Παράλληλα η BMW περιμένει περίπου οι πωλήσεις i3 για το 2014 να κλείσουν στις 15.000, προκειμένου να αναδειχθεί ο 3ος μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Γιάννης Σκουφής
