Σύνδεση

SEAT

SEAT: ΦΟΡΤΗΓΟ ΘΗΡΙΟ ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ LOGISTICS ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Στους ισπανικούς δρόμους αρχίζει και κυκλοφορεί σιγά σιγά ένα φορτηγό θηρίο, το mega truck, μήκους 25,25m και μέγιστης χωρητικότητας 60 τόνων, που εξασφαλίζει 22% εξοικονόμηση κόστους logistics, αύξηση της αποδοτικότητας και ανταγωνιστικότητας και προστασία του περιβάλλοντος.

Στο παρθενικό του ταξίδι κινήθηκε στη διαδρομή μεταξύ Palau-solità i Plegamans (Βαρκελώνη) και Martorell, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Seat, που είναι επικεφαλής του project, στο οποίο μετέχουν και οι Grupo Sesé, CIMALSA, Grupo Carreras, Tecnicarton & SF Consultants. Οι εταιρείες αυτές εργάζονται από κοινού στην CIAC Logistics Commission από τον Ιούνιο του 2015 και επιμελούνται τη διεξαγωγή πιλοτικών δοκιμών με στόχο την παρουσίαση της βιωσιμότητας μεγάλων φορτηγών και την υποστήριξη τακτικής χρήσης τους.

Ο Διευθυντής Logistics της SEAT Enric Martí είπε χαρακτηριστικά: «Είμαστε πολύ περήφανοι ως επικεφαλής αυτής της πρωτοποριακής πρωτοβουλίας στην Ισπανία, η οποία θα έχει άμεσο αντίκτυπο στην αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα των διαδικασιών logistics στο εργοστάσιο στο Martorell. Η επιτυχία αυτού του πιλοτικού προγράμματος μας κάνει αισιόδοξους και ως εκ τούτου αναμένουμε να καλύψουμε τρείς διαδρομές στην Ιβηρική Χερσόνησο με το mega truck τους επόμενους μήνες».

Η CIAC Logistics Commission υποστηρίζει ότι η χρήση των mega trucks αποφέρει, όπως προαναφέραμε, εξοικονόμηση 22% στο κόστος logistics και σημαντική μείωση της τιμής του τόνου κάθε μεταφερόμενου εμπορεύματος, ενώ είναι ενδεικτικό πως 2 mega trucks ισοδυναμούν με 3 συμβατικά. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Πρόεδρος της CIAC Vicenç Aguilera «αυτή η εξοικονόμηση του κόστους, εκτός του ότι επηρεάζει άμεσα τόσο το προμηθευτή όσο και τον κατασκευαστή, ωφελεί περαιτέρω το σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας».

Η χρήση των mega trucks οδηγεί επίσης στην εξοικονόμηση ενέργειας και στη προστασία του περιβάλλοντος, λόγω της μείωσης των εκπομπών CO2 και ρύπων κατά 14% εξαιτίας της κυκλοφορίας λιγότερων φορτηγών στους δρόμους.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Renault 5 E-Tech: Ρετρό εμφάνιση με ηλεκτρικό υπόβαθρο

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured