Σύνδεση

Featured

Ford Shelby GT500: Η γρηγορότερη Mustang που κατασκευάστηκε ποτέ (Video)

Όταν όλα τα αμερικάνικα muscle cars έχουν αρχίσει να “ξεφεύγουν” σε ιπποδυνάμεις, ήταν προφανές ότι το πιο επιτυχημένο από αυτά, η Mustang, δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω. Και μιας και η Shelby GT350 δεν ήταν αρκετή σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, έρχεται η νέα GT500 να πάει το θέμα “Mustang” σε εντελώς νέα επίπεδα.

Κινητήρας είναι ένας V8 των 5,2 λίτρων ο οποίος έχει έναν πολύ μεγάλο μηχανικό υπερσυμπιεστή ελάχιστα μικρότερο από αυτόν που τοποθετείται στο Demon, χάρη στον οποίο η ισχύς του θα ξεπερνά τους 700 ίππους. Το ακριβές νούμερο δεν είναι ακόμα ανακοινώσιμο από την Ford η οποία έδειξε σήμερα το αυτοκίνητο στην έκθεση του Ντιτρόιτ, με τον χρονικό ορίζοντα της επίσημης παρουσίας του στην αγορά να τοποθετείται το φθινόπωρο.

Εκτιμώμενες είναι και οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Ford, με το 0-100 χλμ/ώρα να είναι κάπου στα 3,5 δευτερόλεπτα και τα 400 μέτρα στα 11 δευτερόλεπτα. Η Ford υποστηρίζει ότι θα είναι με διαφορά η ταχύτερη εργοστασιακή και street legar Mustang που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Tremec και ενός άξονα κατασκευασμένου από carbon fiber. To κιβώτιο μπορεί να αλλάζει ταχύτητες σε χρόνους κάτω των 100 miliseconds και έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, normal, sport, drag και track. Υπάρχουν επίσης διαθέσιμα και διάφορα καλούδια που γνωρίζουμε από τις απλές Mustang όπως το launch control ή το in line lock για ατέλειωτα burnout.

Για να ανταπεξέλθει στην τεράστια αύξηση της ιπποδύναμης η GT500 έχει διαφοροποιημένη πίσω ανάρτηση, ελαφρύτερα ελατήρια και τα αμορτισέρ της MagneRide νέας γενιάς. Υπάρχει επίσης νέο ηλεκτρικό τιμόνι καθώς και τεράστια φρένα διαμέτρου 420(!) χιλιοστών εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo.

Oι τροχοί είναι 20 ιντσών κάτι που έχει οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το οποίο έχει γίνει πολύ πιο άγριο από την GT350, με τεράστια γρίλια και διπλάσιες εισαγωγές αέρα για να αναπνέει καλύτερα το τέρας που βρίσκεται κάτω από το καπό. Ενισχυμένο είναι και το αεροδυναμικό πακέτο, με μεγαλύτερα spoiler εμπρός και πίσω και έναν νέο τεράστιο διαχύτη.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Tesla Cybertruck γίνεται και… αμφίβιο! (Video)

Featured

Η Suzuki ανανεώνει για 2η φορά το Vitara

Featured

Το Fiat Panda έγινε Pandina (Video)

Featured

Τα νέα αγωνιστικά του WRC δεν θα είναι υβριδικά!

Featured