Σύνδεση

Featured

Η Ford Mustang Mach-E GT των 487 ίππων έχει επιδόσεις supercar (Video)

Η Mustang Mach-E δεν είναι απλά ένα νέας κοπής ηλεκτρικό που έχει βάλει τη Ford για τα καλά στην ηλεκτροκίνηση. Είναι ένα ηλεκτρικό που ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα και δεν αναφέρομαι μόνο στην Mustang σχεδιαστική προσέγγιση με το πολύ ιδιαίτερο στιλ, όπως μαρτυρούν και τα αλογάκια μπροστά και πίσω.

Τώρα, τα κρυμμένα αλογάκια του GT που οδηγήσαμε για πρώτη φορά στην Κροατία δεν είναι ούτε 200, μήτε 300, αλλά 487 στο σύνολο τους αναδεικνύοντας την εν λόγω έκδοση ως το πιο δυνατό και προφανώς και πιο γρήγορο αυτοκίνητο που έχει εισάγει η Ford στην Ευρώπη.

Τα νούμερα έτσι και αλλιώς μιλούν από μόνα τους: 0-100 σε 3,7 δεύτερα και τελική 200 χλμ./ώρα. Όταν οι άλλες Mach-E περιορίζονται στα 180 χλμ./ώρα και φτάνουν έως τους 351 ίππους. Στην GT υπάρχει μια διαφορετική διαχείριση και φυσικά πιο αποδοτικά ηλεκτρικά μοτέρ (σύγχρονα, μόνιμου μαγνήτη) στους δύο άξονες για μια συνδυαστική ροπή 830 Nm. Επίσης η μπαταρία με  ενεργειακή χωρητικότητα 98,7 kWh (ωφέλιμες οι 88,0 kWh) είναι στάνταρ προσφέροντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων, με on board φορτιστή 11 kW και ταχυφόρτιση DC έως τα 150 kW.

Θα σταθώ λίγο περισσότερο στην ροπή μιας και αυτή είναι που νιώθεις περισσότερο έντονη στην GT. Ένα τράβηγμα που σε κολλά στο κάθισμα με το αυτοκίνητο να ανεβάζει ταχύτητα με καταιγιστικό ρυθμό. Όταν πατήσεις απότομα το γκάζι δεν θα νιώσεις την «κλωτσιά» που δίνει ένα Tesla ή μια Taycan. Κάτι που θεωρώ υπερβολικό και κουραστικό από ένα σημείο και μετά, κάτι που οι ίδιοι οι άνθρωποι της Ford αποφεύγουν επειδή θέλουν να υπάρχει μια πιο νορμάλ απόδοση της ισχύος.

Σε σχέση με τις υπόλοιπες Mach-E η GT είναι πιο δυνατή, έχει πιο σφιχτό συνδυασμό ανάρτησης, διαθέτει μαγνητοροϊκής τεχνολογίας αμορτισέρ, έχει ισχυρότερα φρένα Brembo (μπροστά τετραπίστονα) και ανάμεσα σε διάφορα άλλα μια επιπλέον επιλογή στο μενού με τα προγράμματα κίνησης. Αυτή η επιλογή λέγεται Untamed Plus και ουσιαστικά προσφέρει μεγαλύτερη αποδέσμευση από το ESP, αλλά για να το απολαύσει κανείς θα πρέπει να το επιτρέψει ο αλγόριθμος του αυτοκινήτου που «διαβάζει» από το οδηγικό στιλ μέχρι την κατάσταση (π.χ. θερμοκρασία) της μπαταρίας και τις συνθήκες περιβάλλοντος (αν βρέχει για παράδειγμα).

Με το μάτι η GT γίνεται αντιληπτή κυρίως από τις αεροδυναμικές προσθήκες, το χαμηλωμένο κατά 10 χιλιοστά αμάξωμα, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, τις διαφορετικής σχεδίασης ζάντες που φτάνουν έως τις 20 ίντσες, τους GT προφυλακτήρες και μάσκα κ.λπ. Στο εσωτερικό υπάρχει ο γνωστός διάκοσμος με την μεγάλη οθόνη των 15 ιντσών, τα σπορ καθίσματα της Ford Performance και διάφορες άλλες λεπτομέρειες που ενισχύουν την πιο σπορ αύρα της καμπίνας.

Αυτά έχουμε να πούμε για την ώρα κατά την πρώτη μας επαφή με την Mach-E GT που έγινε πριν από μερικές μέρες στην κροατική άσφαλτο, ενώ από το νέο έτος θα μπορούμε να πούμε πολλά περισσότερα.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλάνε τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσα χιλιόμετρα θα μπορέσετε να κάνετε με λαμπάκι για το καύσιμο;

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πόσο πιο γρήγορος είναι ένας πιλότος Φόρμουλα 1 από απλούς οδηγούς; (Video)

F1

Το TOGG, το τούρκικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πήρε τους δρόμους

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup