Σύνδεση

Abarth

Abarth F595: Διαθέσιμο στην Ελλάδα με τιμές από 22.250 ευρώ

Από τις Ευρωπαϊκές πίστες στους δρόμους της Ελλάδας. Εμπνευσμένο από την Formula 4, το νέο Abarth F595, συνδυάζει τον κινητήρα 1.4 T-Jet απόδοσης 165 ίππων και προδιαγραφών Euro-6D Final, με μια σειρά μοναδικών χαρακτηριστικών με έμπνευση από τα μονοθέσια της Tatuus που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους το ίδιο σύνολο. Το F595, αποτελεί μια σύνδεση σε αισθητικό και μηχανολογικό επίπεδο με την ιστορία της μάρκας και το θεσμό F.4 Championships Powered by Abarth, στην Ιταλική εκδοχή του οποίου, συμμετέχει με την ομάδα της CRAM Motorsport και ο νεαρός Έλληνας οδηγός, Τζώρτζης Μαρκογιάννης.

Το νέο F595, σχεδιάστηκε για όσους είναι ή νιώθουν νέοι και αναζητούν τη μέγιστη απόδοση, αλλά και την απόλυτη οδηγική απόλαυση. Ο κινητήρας που εφοδιάζεται με τον στροβυλοσυμπιεστή της Garrett, χάρη και στη βελτιστοποίηση της σχεδίασης του θαλάμου καύσης, αποδίδει 165 ίππους και 230 Nm ροπής, επιταχύνοντας το δυναμικό Abarth από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 7,3’’.

Η επιτάχυνση συνεχίζει να είναι έντονη μέχρι και τα 218χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, ενώ το σύνολο παράγει εθιστικό ήχο, χάρη στο σύστημα εξαγωγής “Record Monza Sovrapposto” με τις 4 κάθετες -2 σε κάθε πλευρά- απολήξεις. Παράλληλα η ενεργή βαλβίδα της εξάτμισης που ενεργοποιείται από ένα κουμπί στο ταμπλό, επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ ενός πιο διακριτικού μπάσου ήχου, ή τον τυπικό βρυχηθμό της Abarth που ξεσηκώνει στο πέρασμα του.

Διαθέσιμο αποκλειστικά στην έκδοση hatchback, το νέο Abarth F595 χαρακτηρίζεται από τα στοιχεία σε χρώμα Rally Blue, όπως τα καλύμματα των καθρεπτών και τα εμπρός και πίσω αεροδυναμικά βοηθήματα. Οι μαύρες ματ ζάντες Sport των 17 ιντσών και φυσικά το λογότυπο F595 συμπληρώνουν την εικόνα.

Αντίστοιχα δυναμικό είναι και το εσωτερικό, με τον οδηγό να έχει την επιλογή μεταξύ των σπορ καθισμάτων της Abarth, ή την ακόμα πιο «ακραία» επιλογή των σχεδόν αγωνιστικών καθισμάτων της Sabelt. Οι αγωνιστικές καταβολές συνεχίζονται και στις επιλογές των μηχανικών μερών, με την πίσω ανάρτηση να εφοδιάζεται με αμορτισέρ της Koni με τεχνολογία FSD και το σύστημα πέδησης με αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς.

Εκτός από την οδήγηση, τον fun χαρακτήρα του μοντέλου συμπληρώνει το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Uconnect™, με την οθόνη υψηλής ανάλυσης των 7 ιντσών και τη δυνατότητα λειτουργίας mirroring με κινητά μέσω των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured

Aυτή είναι και επίσημα η ευρωπαϊκή Toyota Corolla Cross

Featured

Hyundai i10 1.0 Ν-Line: Ελιξήριο νεότητας και οδηγικής ευχαρίστησης

Featured

Δείτε πως καθαρίζουν χιόνια στην Ιαπωνία (Video)

Featured

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup