Η 3η γενιά του Focus παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ. Μαζί του παρουσιάστηκε και η νέα στρατηγική της Ford για ένα παγκόσμιο μικρο-μεσαίο μοντέλο.
Η κίνηση της Ford δεν είναι και η πλέον συνηθισμένη στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το να παρουσιάζεις δηλαδή την επόμενη γενιά του best seller σου, ουσιαστικά στην τελική του μορφή, έναν ολόκληρο χρόνο πριν την έναρξη των πωλήσεών του.
Μια λογική εξήγηση είναι ότι η Ford προσπαθεί με τον πλέον εμφατικό τρόπο να δηλώσει παρούσα σε μια κατηγορία στην οποία η μάχη έχει ανάψει για τα καλά. Και μάλιστα με βασικούς πρωταγωνιστές το Golf VI και το νέο Astra, τους παραδοσιακούς δηλαδή αντιπάλους του Focus.
{gallery}photos/14/EIDHSEIS/NEO FORD FOCUS{/gallery}