Σύνδεση

Ford

ΝΕΟ FORD FOCUS

Η 3η γενιά του Focus παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ. Μαζί του παρουσιάστηκε και η νέα στρατηγική της Ford για ένα παγκόσμιο μικρο-μεσαίο μοντέλο.

Η κίνηση της Ford δεν είναι και η πλέον συνηθισμένη στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το να παρουσιάζεις δηλαδή την επόμενη γενιά του best seller σου, ουσιαστικά στην τελική του μορφή, έναν ολόκληρο χρόνο πριν την έναρξη των πωλήσεών του.

Μια λογική εξήγηση είναι ότι η Ford προσπαθεί με τον πλέον εμφατικό τρόπο να δηλώσει παρούσα σε μια κατηγορία στην οποία η μάχη έχει ανάψει για τα καλά. Και μάλιστα με βασικούς πρωταγωνιστές το Golf VI και το νέο Astra, τους παραδοσιακούς δηλαδή αντιπάλους του Focus.

{gallery}photos/14/EIDHSEIS/NEO FORD FOCUS{/gallery}

Επόμενο:

NISSAN QASHQAI (2010)

Μη χάσεις:

ALFA ROMEO GIULIETTA

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ξέρετε πόσο καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Πόσο πωλείται ένας κινητήρας V10 της Formula 1;

F1

F1 Γκραν Πρι Μεξικό: η έξυπνη τακτική της Mercedes έδωσε τη νίκη στο Hamilton

F1

H 1.200 turbo των 100 ίππων είναι η πιο ισορροπημένη έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208

Featured




AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup