Σύνδεση

Featured

Ford: Επίθεση με 7 νέα ηλεκτρικά

Η Ford ανακοίνωσε σημαντικά βήματα προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία μετασχηματίζεται προσφέροντας μία νέα γενιά επτά, αμιγώς ηλεκτρικών, πλήρως συνδεδεμένων επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων  van μέχρι το 2024.

Η σημερινή είδηση έρχεται σε συνέχεια των πρόσφατων ανακοινώσεων της εταιρείας για τη δημιουργία μιας νέας, παγκόσμιας επιχειρηματικής μονάδας, με την ονομασία Ford Model e, που θα επικεντρωθεί στη σχεδίαση, την παραγωγή και τη διανομή ηλεκτρικών και συνδεδεμένων οχημάτων. Μαζί με την Ford Pro, η οποία επικεντρώνεται στα επαγγελματικά οχήματα της Ford, αυτές οι δύο επιχειρηματικές μονάδες θα καθορίσουν το μέλλον της Ford στην Ευρώπη.

Με την εκτεταμένη γκάμα ηλεκτρικών επιβατικών και επαγγελματικών μοντέλων της, η Ford εκτιμά ότι οι ετήσιες πωλήσεις της στην Ευρώπη θα ξεπεράσουν τις 600.000 μονάδες το 2026, και επιβεβαίωσε επίσης την πρόθεσή της να πετύχει περιθώριο EBIT ύψους 6% στην Ευρώπη το 2023. Η επιτάχυνση στην Ευρώπη υποστηρίζει το στόχο της Ford για πωλήσεις που ξεπερνούν τα 2 εκατομμύρια EVs μέχρι το 2026 και την επίτευξη προσαρμοσμένου περιθωρίου EBIT ύψους 10%.

«Η πορεία μας προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον είναι κάτι απόλυτα επιβεβλημένο για να μπορέσει η Ford να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών σε μία Ευρώπη που μετασχηματίζεται» δήλωσε ο Stuart Rowley, πρόεδρος, Ford Ευρώπης. «Επίσης αφορά την επιτακτική ανάγκη για μεγαλύτερη προστασία του πλανήτη μας, αποτελώντας μία θετική συνεισφορά στην κοινωνία και μειώνοντας τους ρύπους σύμφωνα με τη Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα.»

Όλες αυτές οι προσπάθειες θα υποστηρίξουν τα παγκόσμια σχέδια της Ford για σημαντική μείωση των εκπομπών άνθρακα. Η εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα ότι στοχεύει σε μηδενικές εκπομπές ρύπων για όλα οχήματά της που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη και ανθρακική ουδετερότητα από το Ευρωπαϊκό αποτύπωμα των εγκαταστάσεων, των υπηρεσιών logistics και των προμηθευτών της μέχρι το 2035.

Επτά νέα ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2024

Μετά την επιτυχημένη ευρωπαϊκή παρουσίαση της νέας Mustang Mach-E το 2021 και της Mustang Mach-E GT φέτος, καθώς και το επικείμενο λανσάρισμα του E-Transit το επόμενο τρίμηνο, η Ford αποκάλυψε σήμερα τα πλάνα της για επτά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που θα πλαισιώσουν την οικογένεια της μάρκας στην Ευρώπη – τρία νέα επιβατικά και τέσσερα νέα επαγγελματικά μοντέλα.

Με αρχή το 2023, η Ford θα ξεκινήσει την παραγωγή ενός ολοκαίνουργιου αμιγώς ηλεκτρικού επιβατικού αυτοκινήτου, ενός μεσαίου crossover, που θα κατασκευάζεται στην Κολωνία, ενώ ένα δεύτερο  ηλεκτρικό όχημα θα προστεθεί στη γραμμή παραγωγής της Κολωνίας το 2024. Επιπλέον, το bestseller επιβατικό όχημα της Ford στην Ευρώπη, το Ford Puma, θα διατίθεται σε ηλεκτρική έκδοση που θα κατασκευάζεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, ξεκινώντας το 2024.

Ανεβάζοντας την Ford για μία ακόμα φορά στην 1η θέση του πίνακα πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη,  η γκάμα του εμβληματικού Transit θα περιλαμβάνει τέσσερα νέα ηλεκτρικά μοντέλα – το νέο Transit Custom van ενός τόνου και το πολυχρηστικό Tourneo Custom το 2023, καθώς και την επόμενη γενιά του μικρότερου Transit Courier van και του πολυχρηστικού Tourneo Courier το 2024.

«Αυτά τα νέα ηλεκτρικά οχήματα της Ford επιβεβαιώνουν τον πλήρη μετασχηματισμό της μάρκας στην Ευρώπη – μία νέα γενιά οχημάτων μηδενικών εκπομπών, βελτιστοποιημένων για ένα συνδεδεμένο κόσμο, προσφέροντας στους πελάτες μας πραγματικά εξαιρετικές εμπειρίες χρήστη» δήλωσε ο Rowley.

Παραγωγή EV και επένδυση στην Κολωνία

Η Ford επιβεβαίωσε σήμερα ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό όχημα μαζικής παραγωγής που θα φύγει από το Κέντρο Εξηλεκτρισμού της Ford στην Κολωνία θα είναι ένα πενταθέσιο, μεσαίο crossover. Το 2021, τα SUV και crossover μοντέλα αντιπροσώπευαν το 58% του συνόλου των επιβατικών οχημάτων Ford που πουλήθηκαν στην Ευρώπη, επίδοση που αντιστοιχεί σε αύξηση σχεδόν 20 ποσοστιαίων μονάδων από το 2020.

Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover ανοίγει νέους δρόμους για τη Ford. Προσφέροντας αυτονομία  500km με μία φόρτιση, το όχημα και το όνομά του θα αποκαλυφθούν αργότερα μέσα στη χρονιά, με την παραγωγή του να προγραμματίζεται να ξεκινήσει μέσα στο 2023.

Η σημερινή επιβεβαίωση ότι ένα δεύτερο, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό όχημα – ένα σπορ crossover – θα κατασκευάζεται στο Κέντρο Εξηλεκτρισμού της Ford στην Κολωνία σημαίνει ότι η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην μονάδα αυτή θα αυξηθεί στα 1,2 εκατομμύρια οχήματα σε διάστημα έξι ετών. Η επένδυση στα νέα, ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα που θα κατασκευάζονται στην Κολωνία αναμένεται να φτάσει τα 2 δις δολάρια. Η επένδυση περιλαμβάνει μία νέα μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών που προγραμματίζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2024.

Νέα κοινοπραξία στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη

Για την υποστήριξη των φιλόδοξων σχεδίων εξηλεκτρισμού οχημάτων της Ford, οι εταιρείες Ford, SK On Co., Ltd. και Koç Holding υπέγραψαν ένα μη δεσμευτικό Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) για μία νέα κορυφαία στον κλάδο κοινοπραξία στην Τουρκία. Εφόσον οριστικοποιηθεί η τελική συμφωνία, οι τρεις εταίροι σχεδιάζουν να δημιουργήσουν μία από τις μεγαλύτερες εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών για EV στην ευρύτερη Ευρωπαϊκή περιοχή.

Η έδρα της κοινοπραξίας θα βρίσκεται κοντά στην Άγκυρα και θα κατασκευάζει κυψέλες NMC υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο για συναρμολόγηση σε μονάδες συστοιχίας μπαταριών. Η παραγωγή πρόκειται να ξεκινήσει περί τα μέσα της δεκαετίας με ετήσια δυναμικότητα από 30 έως 45 γιγαβατώρες.

Η επένδυση την οποία σχεδιάζουν οι τρεις εταίροι στην κοινοπραξία παραγωγής μπαταριών – συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης από την Τουρκική Κυβέρνηση – θα ωφελήσει άμεσα μεγάλους και μικρούς διαχειριστές στόλων επαγγελματικών οχημάτων, μειώνοντας το κόστος ενέργειας και λειτουργίας και συμβάλλοντας σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2

Ενίσχυση της παραγωγικής ικανότητας EV στην Κραϊόβα

Το εργοστάσιο παραγωγής της Ford στην Κραϊόβα, Ρουμανία, θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στα σχέδια ανάπτυξης ηλεκτρικών και επαγγελματικών οχημάτων της εταιρείας στην Ευρώπη.

Από το 2024, οι Ευρωπαίοι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Ford Puma, του δημοφιλούς συμπαγούς crossover της Ford. Το Puma ήταν το επιβατικό μοντέλο της Ford με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2021, και το αμιγώς ηλεκτρικό Puma θα φέρει αυτό το επιτυχημένο νέο προϊόν σε μία ευρύτερη ομάδα Ευρωπαίων πελατών όταν αρχίσει να παράγεται στην Κραϊόβα το 2024.

Επιπλέον, το νέο Transit Courier, το δημοφιλές ελαφρύ επαγγελματικό όχημα, και το Tourneo Courier, ένα συμπαγές όχημα πολλαπλών χρήσεων, θα κατασκευάζονται επίσης στην Κραϊόβα από το 2023, με τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις να αναμένονται το 2024.

Προκειμένου να ενισχύσει την ικανότητα παραγωγής των ηλεκτρικών και επαγγελματικών οχημάτων, η Ford ανακοίνωσε σήμερα το πρωί ότι η Ford Otosan θα αναλάβει την ιδιοκτησία  του εργοστασίου και των δραστηριοτήτων παραγωγής της Κραϊόβα, κάτι το οποίο υπόκειται σε διαδικασίες έγκρισης και διαβούλευσης. Η Ford Otosan, μία κοινοπραξία μεταξύ της Ford Motor Company και της Koç Holding, είναι μία από τις μακροβιότερες και πιο επιτυχημένες του είδους στην παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου.

«Καλωσορίζουμε αυτή την ευκαιρία να επεκτείνουμε την κοινοπραξία μας με την Koc Holding και να αξιοποιήσουμε αυτή τη στρατηγική συνεργασία ώστε να κάνουμε καλύτερη χρήση των πόρων και της τεχνογνωσίας μας στη Ρουμανία» δήλωσε ο Rowley. «Η Ford Craiova θεωρείται σήμερα ένα ισχυρό “success story”, και πιστεύουμε ότι μέσα από την εμπειρία της Ford Otosan και την τεχνογνωσία στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και των επαγγελματικών οχημάτων θα μπορέσει να φτάσει σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα».

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Formula 1: Αυτά είναι τα μονοθέσια του 2024

F1

F1, Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

F1

Alfa Romeo: Τελικές δοκιμές της Milano που παρουσιάζεται στις 10 Απριλίου

Alfa Romeo

H Mercedes αναθεωρεί τους στόχους για τα ηλεκτρικά

Mercedes-Benz