Όπως και στο Avenger, έτσι και το Fiat 600 θα βγει και αυτό σε έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, για αγορές που δεν έχουν ακόμη στραφεί στην ηλεκτροκίνηση.
Ο ήπια υβριδικός τρικύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρων θα συνδυάζεται με έναν ακόμη μικρότερο ηλεκτροκινητήρα για να αποδίδει συνολικά 127 ίππους.
Το Fiat 600 Hybrid διαθέτει έναν τρικύλινδρο 100 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Την μετάδοση αναλαμβάνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις που είναι έτσι διατεταγμένο που περιστασιακά να επιτρέπει ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα.
Ωστόσο, η προσφερόμενη αυτονομία της μικρής μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 βολτ περιορίζεται σε μόλις 1 χιλιόμετρο. Από πλευράς επιδόσεων το 600 Hybrid χρειάζεται 11 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα.
Σε συνδυασμό με τον κύκλο καύσης Miller του κινητήρα, η Fiat ισχυρίζεται ότι αυτό το σύστημα ηλεκτροκίνησης μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές CO2 έως και 15%.
Κατά τα υπόλοιπα το Fiat 600 Hybrid δεν διαφέρει από το ηλεκτρικό. Αρχικά, θα είναι διαθέσιμο στην Ιταλία και σε επιλεγμένες αγορές όπου η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δεν έχει ακόμα κάποιο σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον.
