Σύνδεση

Featured

FERRARI 488 CHALLENGE EVO: Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ!

Η σειρά αγώνων Ferrari Challenge είναι ένα μίνι πρωτάθλημα στο οποίο συμμετέχουν οι πλούσιοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της εταιρίας, οι οποίοι συναγωνίζονται με ίδια αυτοκίνητα σε φημισμένες πίστες του κόσμου (αντίστοιχους αγώνες έχουν και οι Porsche και η Lamborghini).

Για τους αγώνες αυτούς, η Ferrari εξελίσσει κάθε φορά ένα ειδικό μοντέλο με την ονομασία Challenge και πολλές μετατροπές σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής. Η φετινή Ferrari 488 Challenge ΕVO πάντως είναι ότι πιο extreme έχει βγάλει η εταιρία σ’ αυτή την σειρά των αγώνων, και την παρουσίασε στον τελευταίο αγώνα του 2016, στην Daytona των ΗΠΑ.

ferrari-challenge-2

Όπως η 488 GTB αντικατέστησε την 458 Ιtalia, έτσι και στο Challenge, η 488 έρχεται να πάρει την θέση της στο πρωτάθλημα αυτό. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας κινητήρας V8, 3,9 λίτρων με τούρμπο, κάτι που την καθιστά την πρώτη υπερτροφοδοτούμενη Ferrari σε αγώνες Challenge.

H Ferrari υποστηρίζει ότι πρόκειται για το δυνατότερο αυτοκίνητο που έχει συμμετάσχει σ’ αυτούς τους αγώνες, χωρίς πάντως να αποκαλύπτει προς το παρόν την ιπποδύναμη. Να θυμίσουμε ότι η 488 GTB δρόμου έχει ισχύ 660 ίππων, άρα η αγωνιστική της έκδοση θα έχει σίγουρα πολύ περισσότερους.

ferrari-challenge-1

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, έγινε γνωστό ότι υπάρχει διαφορετική χαρτογράφηση για τον κινητήρα με στόχο την αγωνιστική απόδοση, ενώ η Ferrari υποστηρίζει ότι υπάρχει και ένα νέο κιβώτιο με πιο κοντές σχέσεις, κάτι που δίνει ένα πλεονέκτημα της τάξης του 11% στην έξοδο των στροφών σε σχέση με την απερχόμενη 458 Challenge EVO. Σημειώνεται επίσης ότι ενδεικτικά, με τέταρτη ταχύτητα η συγκεκριμένη Ferrari καταφέρνει να φθάνει στον κόφτη σε μόλις 6 δευτερόλεπτα!

ferrari-challenge-3

Οι πιο σημαντικές αλλαγές πάντως εντοπίζονται στην αεροδυναμική του νέου αγωνιστικού, η οποία είναι επηρεασμένη από την πρωταθλήτρια του WEC του 2016 στην κατηγορία της 488 GTE. Η 488 Challenge του 2017 έχει αλλαγμένη την εμπρός μάσκα, με νέας σχεδίασης προφυλακτήρα, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πλαϊνά skirts, και ένα νέο πίσω spoiler για αυξημένα αεροδυναμικά φορτία στις υψηλές ταχύτητες.

Στο εσωτερικό, οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο στους αγώνες έχει αφαιρεθεί έτσι ώστε να μειωθεί το βάρος. Ακόμα και το τιμόνι είναι σχετικά απλό για μία αγωνιστική Ferrari με μόνο τρία Manettinos για να ελέγχουν το φρενάρισμα, το traction control και το ηλεκτρονικό διαφορικό.

ferrari-chalenge-4

Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν κάνει το αυτοκίνητο εξαιρετικά γρήγορο, καθώς σύμφωνα με την Ferrari πέτυχε χρόνο 1.15:5 στην πίστα του Fiorano. Μάλιστα ο χρόνος αυτός είναι τουλάχιστον 8 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο του αυτοκινήτου παραγωγής, πράγμα που σε μια πίστα όπως το Fiorano είναι ένας πραγματικός… αιώνας. Και δείχνει τα περιθώρια εξέλιξης και το που μπορεί να φθάσει μία Ferrari όταν εξελιχθεί στο maximum για χρήση σε αγώνες.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Πόσο κοστίζει το Τoyota Yaris GR, η παραγωγή του οποίου είναι high tech, στην Ελλάδα; (Video)

Featured

Απίστευτο ατύχημα με Nissan Navara που μπήκε ανάποδα σε αυτοκινητόδρομο (Video)

Nissan

Από πόσα ξεκινά το νέο Hyundai i20;

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup