Σύνδεση

Pirelli

F1: H Pirelli για το Grand Prix του Μπαχρέιν

Το Grand Prix του Μπαχρέιν εκκινεί αργά το απόγευμα, στις 18:00 τοπική ώρα (σ.σ: ίδια ώρα Ελλάδος) και ολοκληρώνεται βράδυ υπό το φως των προβολέων.

Είναι ένας από τους τρεις αγώνες του προγράμματος που διεξάγονται με τεχνητό φως. Ως πίστα στο παρελθόν έχει προκαλέσει μερικές έντονες μάχες στρατηγικής στην απαιτητική διαδρομή της. Διαθέσιμες θα είναι οι τρεις πιο σκληρές γόμες στην γκάμα της Pirelli (C1, C2 και C3) που αντιστοιχούν σε σκληρή, μέση και μαλακή επιλογή, με τα συνήθη για φέτος χρώματα: Λευκό, κίτρινο, κόκκινο.

Χαρακτηριστικά πίστας

Η επιφάνεια της πίστας στο Μπαχρέιν είναι εξαιρετικά τραχειά. Στην κατασκευή της χρησιμοποιήθηκε Βρετανικός γρανίτης: Αυτός είναι ένας από τους λόγους που επελέγησαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες.

Η θερμοκρασία οδοστρώματος μειώνεται δραματικά ενόσω νυχτώνει κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη στρατηγική, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής των ελαστικών.

Πέρυσι στο Μπαχρέιν, ο νικητής πραγματοποίησε μια αλλαγή, μολονότι οι περισσότεροι οδηγοί σταμάτησαν δυο φορές. Ο αγώνας εξελίχθηκε σε μάχη στρατηγικής υψηλού επιπέδου, αρκετοί οδηγοί συμπλήρωσαν πολλούς γύρους με το ίδιο σετ ελαστικών.

Στο Μπαχρέιν παίζει σημαντικό ρόλο η επιτάχυνση, το φρενάρισμα και η ελκτική πρόσφυση. Δεν παίζουν τόσο ρόλο οι γρήγορες καμπές και το όριο έρχεται από τη φθορά των πίσω ελαστικών. Είναι σημαντικό να προσέχουν οι οδηγοί τα πίσω ελαστικά τους.

Δεδομένου ότι ο αγώνας και οι κατατακτήριες δοκιμές γίνονται αργά το απόγευμα, η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών (FP2) είναι η μόνη αντιπροσωπευτική για τις συνθήκες, οπότε ο κύριος όγκος προσομοιώσεων θα συμπιεστεί σ’ αυτά τα 90 λεπτά.

Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

Στο παρελθόν έχουμε δει μερικές συναρπαστικές μάχες στρατηγικής στο Μπαχρέιν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο περσινός αγώνας, ελπίζουμε να υπάρχει αντίστοιχη δυναμική και φέτος. Οι γόμες C1,  C2 που αποτελούν τη σκληρή και μέση επιλογή αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι στην πραγματικότητα λίγο πιο μαλακές από τη σκληρή και μέση γόμα που ήταν διαθέσιμες πέρυσι. Λογικά θα ταιριάζουν καλύτερα στα χαρακτηριστικά της πίστας. Μολονότι το κλειδί στο Μπαχρέιν είναι η διαχείριση των πίσω ελαστικών, οι περισσότερες ομάδες δεν πήραν έξτρα σετ από τη σκληρή γόμα. Όμως η πρόκληση παραμένει στο πως θα διαχειριστείς τις απαιτήσεις για πρόσφυση ενόσω η πίστα διαφοροποιείται καθώς πέφτει η θερμοκρασία οδοστρώματος. Όλα αυτά με τερέν την πιο σκληρή άσφαλτο της χρονιάς”.

Άλλα νέα της Pirelli

Αμέσως μετά το Grand Prix του Μπαχρέιν θα διεξαχθεί το πρώτο τεστ μέσα στη σεζόν για το 2019, Τρίτη και Τετάρτη. Οι McLaren και Toro Rosso θα δοκιμάσουν πρωτότυπα ελαστικά της Pirelli για το 2020 διαθέτοντας αμφότερες ένα δεύτερο μονοθέσιο και τις δυο μέρες γι’ αυτό το σκοπό.

Το πρωτάθλημα της Formula 2 ξεκινά στο Μπαχρέιν με μια ενδιαφέρουσα μίξη νέων οδηγών όπως ο Mick Schumacher, γιος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Michael Schumacher.

Σε αντίθεση με την Aυστραλία οι οδηγοί των Mercedes, Ferrari έχουν κάνει πανομοιότυπη επιλογή ελαστικών για το Μπαχρέιν, όπως και ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen. Ο έτερος οδηγός της Red Bull, Pierre Gasly έχει επιλέξει μια ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση.

Το πρώτο τεστ Formula 3 έγινε την προηγούμενη εβδομάδα στο Paul Ricard. Ο οδηγός της ART Grand Prix, Christian Lungaard σημείωσε τον κορυφαίο χρόνο. Συνολικά 30 οδηγοί θα συμμετέχουν στο φετινό πρωτάθλημα F3.

Περικλής Στέφος

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτό είναι το καινούργιο Lancia Ypsilon!

Featured

Πόσο κοστίζει το νέο Honda CR-V στην Ελλάδα;

Honda

Αυτή είναι η ανανεωμένη Skoda Octavia

Featured

To νέο Ford Puma είναι ακόμα καλύτερο

Featured