Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Ρωσίας: η προεπισκόπηση της PIrelli

Δυο εβδομάδες αφότου χρησιμοποιήθηκαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας στο Mugello, η Pirelli  φέρνει τώρα τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της, για το Sochi: τη C3 ως P Zero λευκή/σκληρή, τη C4 ως P Zero κίτρινη/μέση και τη C5 ως P Zero κόκκινη/μαλακή.

Η λεία άσφαλτος του Sochi οδήγησε σ’ αυτή την επιλογή, η διαδρομή φημίζεται ως σχετικά εύκολη, για τα ελαστικά.

Ο καιρός είναι γενικά ήπιος στο Sochi και δεν υπάρχουν πολλές στροφές με υψηλά φορτία. Οπότε οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας P Zero F1 είναι ιδανική επιλογή.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

  • Η άσφαλτος στο Sochi στρώθηκε το 2014, από τότε έχει σταδιακά ωριμάσει ως την τελική της μορφή. Παραταύτα η διαδρομή συνεχίζει να φημίζεται για τα χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης που παρέχει.
  • Η επιλογή ελαστικών είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από την αντίστοιχη περσινή όπου είχαν επιλεγεί οι γόμες C2, C3 και C Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή το 2019: Μόνο 5 από τους 15 που τερμάτισαν, σταμάτησαν δυο φορές, αλλά έπαιξε σημαντικό ρόλο σ’ αυτό, η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
  • Η πιο απαιτητική στροφή είναι σίγουρα η 3: Μια παρατεταμένη αριστερή καμπή 750 μέτρων που καταπονεί ιδιαίτερα το εμπρός δεξιά ελαστικό. Στην υπόλοιπη διαδρομή υπάρχουν αργές ή μέσες στροφές 90 μοιρών που δίνουν στο Σότσι την αίσθηση αγώνα πόλης (η διαδρομή διέρχεται γύρω από το Ολυμπιακό Πάρκο).

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Το Ρώσικο Grand Prix είναι ένας από τους λίγους φετινούς αγώνες που παρέμειναν στην αρχικώς προκαθορισμένη ημερομηνία τους, την ίδια εποχή με πέρυσι. Η φετινή μας επιλογή είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από του 2019. Στόχος να δώσουμε έξτρα ταχύτητα και να προσθέσουμε μια πρόκληση όσον αφορά στη στρατηγική ελαστικών. Χάρη στο πιο λεπτό πέλμα που υιοθετήθηκε το 2019, η επιλογή των πιο μαλακών γομών C3, C4, C5 θα πρέπει να ενθαρρύνει τη χρήση και των τριών γομών, χωρίς να χρειαστεί ιδιαίτερη διαχείριση από τους οδηγούς κατά τη διάρκεια του αγώνα.  Η στρατηγική του περσινού αγώνα επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας, επιπλέον τα μονοθέσια του 2020 είναι πιο γρήγορα. Οπότε οι ομάδες πρέπει να υπολογίσουν μερικές άγνωστες παραμέτρους στο φετινό Ρωσικό Grand Prix. Τούτου δοθέντος το Sochi δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις από τα ελαστικά, οπότε η στρατηγική μιας αλλαγής είναι πιθανή. Οι ομάδες θα δουλέψουν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών για να διαπιστώσουν αν αυτή παραμένει η ταχύτερη στρατηγική: Πιστεύουμε ότι η μια αλλαγή θα είναι η πιο δημοφιλής επιλογή καθώς οι ομάδες την επιδιώκουν όπου είναι εφικτή».

ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ PIRELLI

  • Ο νεαρός οδηγός της Renault, Oscar Piastri πήρε τον τίτλο στη Formula 3 με την ομάδα της Prema, στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος στο Mugello. Έτσι έγινε ο πρώτος Αυστραλός που κερδίζει αυτόν τον τίτλο. Ο 19χρονος θα λάβει υποτροφία €300.000 από την Pirelli για να βοηθηθεί στο επόμενο βήμα, στη Formula 2, του χρόνου.
  • H Formula 2 συνεχίζεται στην Ρωσία, θα είναι ο πρώτος γύρος χωρίς Formula Ο Mick Schumacher που οδήγησε στο Mugello τη Ferrari F2004 του πατέρα του, προηγείται στην βαθμολογία της F2.
  • Το World Rally Championship, στο οποίο η Pirelli θα είναι του χρόνου αποκλειστικός προμηθευτής, συνεχίστηκε στην Τουρκία το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Ο Kajetan Kajetanowicz ήταν ο οδηγός που τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όσους χρησιμοποιούσαν Pirelli. Κέρδισε στην κατηγορία Rally 2 με Skoda.
Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ford: Το νέο Puma με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες

Featured

Έπαιρνε επίδομα ανεργίας αλλά είχε… Lamborghini

Lamborghini

Toyota: Σούπερ δίλιτρος κινητήρας με… 600 άλογα!

Toyota

H νέα BMW M5 Touring είναι το απόλυτο οικογενειακό!

BMW