Σύνδεση

F1

F1 Γκραν Πρι Emilia Romana 2020: η προεπισκόπηση της Pirelli

Για τον τελευταίο από τους τρεις φετινούς αγώνες στην Ιταλία –αυτό δεν έχει ξανασυμβεί– η Φόρμουλα 1 επιστρέφει στην Imola, για πρώτη φορά από το 2006. Επιλέχθηκαν οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας: η C2 ως P Zero λευκή/ σκληρή, η C3 ως P Zero κίτρινη/ μέση, και η C4 ως P Zero κόκκινη/ μαλακή.

Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι τελείως διαφορετικός απ’ αυτόν του προηγούμενου Σαββατοκύριακου στο Portimao. Δεν θα υπάρχει δράση την Παρασκευή παρά μόνο μια περίοδος ελεύθερων δοκιμών διάρκειας 90 λεπτών το Σάββατο, πριν τις κατατακτήριες δοκιμές. Αντίστοιχα προσαρμόστηκαν και τα διαθέσιμα σετ ελαστικών. Αντί για τα συνήθη 13 σετ, είναι διαθέσιμα 10 σετ για κάθε οδηγό σε αυτό τον αγώνα: δυο σετ σκληρής, δυο σετ μέσης και έξι σετ μαλακής γόμας.

Οι οδηγοί θα πρέπει μετά τις ελεύθερες δοκιμές να επιστρέψουν τρία σετ ελαστικών και θα έχουν όπως σ’ οποιονδήποτε άλλο GP, τα στάνταρ ελαστικά για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Τα διαθέσιμα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά παραμένουν ίδια.

Οι μεσαίες γόμες της γκάμας επελέγησαν με βάση τα χαρακτηριστικά της Imola: μια διάσημη τεχνική πίστα με ευρεία ποικιλία στροφών που δοκιμάζει κάθε παράμετρο στην απόδοση του μονοθεσίου.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

  • Όπως πολλές ιστορικές πίστες στην Ευρώπη έτσι και η Imola αρχικά δημιουργήθηκε ως αγώνας δρόμου αμέσως μετά το δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Μετέπειτα έγινε μόνιμη πίστα και φιλοξένησε για πρώτη φορά αγώνα Φόρμουλα 1 το 1963 (δεν μετρούσε στο πρωτάθλημα).
  • Από τότε εξελίσσεται συνεχώς, μια σειρά από τροποποιήσεις έχουν γίνει και από τότε που η Φόρμουλα 1 αγωνίστηκε εκεί πριν από 14 χρόνια. Η παλιά Variante Bassa έχει καταργηθεί και η μεγάλη ευθεία που οδηγεί στην Tamburello έχει διακοπεί από δυο δεξιές στροφές. Επιπλέον έχουν προστεθεί σημεία διαφυγής ειδικά στη Variante Alta ενώ έχουν φτιαχτεί και νέα κτίρια πιτ: Μόνο ο παλιός πύργος στα χρώματα της Marlboro έχει απομείνει από το παλιό συγκρότημα της εκκίνησης.
  • Το ασυνήθιστο για την Imola είναι η φορά της, αντίθετη μ’ αυτή των δεικτών του ρολογιού με 12 αριστερές στροφές και 9 δεξιές στροφές. Σε αντίθεση με το Portimao το πλάτος της πίστας είναι σχετικά μικρό σε πολλά σημεία, αυτό καθιστά δύσκολα τα προσπεράσματα και επικεντρώνει την προσοχή στην στρατηγική.
  • Η πίστα έχει ξαναστρωθεί με άσφαλτο από την τελευταία φορά που η F1 είχε αγώνα εκεί. Αυτό σημαίνει πως γενικά η άσφαλτος θα είναι λεία και δε θα καταπονεί ιδιαίτερα τα ελαστικά. Εξαιτίας αυτού επελέγησαν οι μεσαίες γόμες της γκάμας μας, που ταιριάζουν καλά σ’ αυτές τις απαιτήσεις.
  • Παραταύτα υπάρχουν αναπηδήσεις στην επιφάνεια και μερικά μεγάλα kerbs. Είναι σημαντικό να βρει κάποιος ένα ρυθμίσιμο σετάρισμα και να μη πατά εκτός αγωνιστικής γραμμής. Η τελευταία ομάδα Formula 1 που βρέθηκε στην Imola ήταν η AlphaTauri, που έκανε διαφημιστικό γύρισμα στην πίστα (και δοκιμές με παλιότερο μονοθέσιο) φέτος το καλοκαίρι, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος στην Αυστρία. Παραταύτα είναι η πρώτη φορά που η σημερινή γενιά των υπερτροφοδοτούμενων υβριδικών αυτοκινήτων θα αγωνιστεί στην Imola.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Οι δοκιμές που κάναμε την προηγούμενη εβδομάδα στο Porimao με τα ελαστικά του 2021 πήγαν καλά όπως το περιμέναμε. Τώρα βρισκόμαστε στη φάση ανάλυσης των δεδομένων που συγκεντρώσαμε, καθώς την 1η Νοεμβρίου πρέπει να ορίσουμε τις γόμες για τη νέα χρονιά. Αυτό το Σαββατοκύριακο στην Imola θα πρέπει να συνηθίσουμε σε πολλά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Επιστρέφοντας από την Πορτογαλία οι ομάδες θα πρέπει να προσαρμοστούν σε μια νέα διαμόρφωση προγράμματος με μειωμένη διάρκεια ελεύθερων δοκιμών. Όλα αυτά σε μια νέα πίστα για τους περισσότερους οδηγούς, το ίδιο σενάριο βέβαια αντιμετώπισαν πριν λίγο καιρό στο Nurburgring. Όπως θα το περίμενε κανείς από μια πίστα με τόσο μεγάλη ιστορία, η Imola έχει μια αίσθηση παλιάς σχολής σαν το Mugello, πιστεύουμε πως θα αρέσει πολύ στους οδηγούς ο αγώνας εκεί. Το να βρεις το σωστό σετάρισμα όσο πιο γρήγορα γίνεται θα είναι το κλειδί της επιτυχίας. Η τεχνική φύση της πίστας απαιτεί σημαντικούς συμβιβασμούς και είναι δύσκολο να βρεθεί η κατάλληλη ισορροπία. Το προσπέρασμα μπορεί να είναι δύσκολο και ο καιρός αυτή την εποχή είναι απρόβλεπτος. Οπότε η στρατηγική θα παίξει σημαντικό ρόλο, πρέπει να είναι ευέλικτη ώστε να προσαρμόζεται εύκολα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες».

ΑΛΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ PIRELLI 

  • Οι 24 ώρες του Spa είναι ο μεγαλύτερος αγώνας για την Pirelli μέσα στη χρονιά. Φέτος κέρδισαν οι Nick Tandy, Earl Bamber και Laurens Vanthoor με Porsche. Ο αγώνας διακόπηκε αρκετές φορές με κόκκινη σημαία. Στη μεγαλύτερη διάρκειά του ήταν σκοτεινά και χρησιμοποιήθηκαν τα βρόχινα Cinturato ελαστικά της Pirelli. Συνολικά η Pirelli τοποθέτησε περίπου 12.000 ελαστικά, με μια ομάδα 65 ατόμων.
  • Η Pirelli ολοκλήρωσε το πρώτο πρόγραμμα δοκιμών του World Rally Championship. Διανύθηκαν περίπου 1400 χιλιόμετρα, απόσταση ίση με 5 αγώνες WRC.

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Του είπαν πως τα Jeep πάνε παντού και αυτός το πήρε τοις μετρητοίς (Video)

Featured

Αντέχεις τη συντήρηση μιας Bugatti;

Bugatti

Δείτε το πιο γρήγορο τρακτέρ στο… Nürburgring (Video)

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

To Space Star της Mitsubishi είναι μια τίμια πρόταση (Video δοκιμή)

Featured







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup