Σύνδεση

F1

F1: Νέο πρόγραμμα με πρεμιέρα όχι στην Αυστραλία αλλά στο Μπαχρέιν στις 28 Μαρτίου. Λόγω κορονοϊού

Η πανδημία του κορονοϊού δεν έχει βέβαια λήξει και έτσι η αρχή της Φόρμουλα 1 αναπροσαρμόζει το καλεντάρι της σαιζόν 2021, ελπίζοντας στην πορεία να μην αντιμετωπίσει ακόμα πιο μεγάλα θέματα.

Με βάση το νέο πρόγραμμα που μόλις ανακοινώθηκε το πρώτο Γκραν Πρι της χρονιάς δεν είναι παραδοσιακά αυτό της Αυστραλίας αλλά αυτό του Μπαχρέιν που θα διεξαχθεί στις 28 Μαρτίου. Το Γκραν Πρι της Αυστραλίας έχει προγραμματιστεί αρχικά για τις 21 Νοεμβρίου και υπολείπεται η τελική έγκριση, όπως και για αυτά της Ιταλίας και Σαουδικής Αραβίας στις 18 Απριλίου και στις 5 Δεκεμβρίου αντίστοιχα.

Επίσης εκκρεμεί και ο προγραμματισμός του Γκραν Πρι της Κίνας που δεν θα πραγματοποιηθεί στην αρχική του ημερομηνία. Αναλυτικά το ανανεωμένο καλεντάρι έχει ως εξής:

  • 28 Μαρτίου – Bahrain (Sakhir)
  • 18 Απριλίου – Italy (Imola*)
  • 2 Μαΐου – TBC
  • 9 Μαΐου – Spain (Barcelona)
  • 23 Μαΐου – Monaco (Monaco)
  • 6 Ιουνίου – Azerbaijan (Baku)
  • 13 Ιουνίου – Canada (Montreal)
  • 27 Ιουνίου – France (Le Castellet)
  • 4 Ιουλίου – Austria (Spielberg)
  • 18 Ιουλίου – United Kingdom (Silverstone)
  • 1 Αυγούστου – Hungary (Budapest)
  • 29 Αυγούστου – Belgium (Spa)
  • 5 Σεπτεμβρίου – Netherlands (Zandvoort)
  • 12 Σεπτεμβρίου – Italy (Monza)
  • 26 Σεπτεμβρίου – Russia (Sochi)
  • 3 Οκτωβρίου – Singapore (Singapore)
  • 10 Οκτωβρίου – Japan (Suzuka)
  • 24 Οκτωβρίου – USA (Austin)
  • 31 Οκτωβρίου – Mexico (Mexico City)
  • 7 Νοεμβρίου – Brazil (Sao Paulo)
  • 21 Νοεμβρίου – Australia (Melbourne*)
  • 5 Δεκεμβρίου – Saudi Arabia (Jeddah**)
  • 12 Δεκεμβρίου – Abu Dhabi (Yas Island)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το Honda Prelude επιστρέφει μετά από ¼ του αιώνα στην Ευρώπη

Featured

Audi TT RS4, το θηρίο που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή

Audi

Dacia: Επίσημος χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 42ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας

Dacia

Αυτή η Ferrari 512 BBi είναι ένα θηρίο των ‘80s

Featured