Σύνδεση

Featured

Ford: Ετοιμοπαράδοτο το νέο Puma ST-Line Design – Τιμές

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου αλλά και στη συνεχιζόμενα υψηλή ζήτηση για το δημοφιλές μοντέλο της, η Ford Motor Ελλάς εξασφάλισε ειδικά για την ελληνική αγορά την άμεση διάθεση μιας νέας έκδοσης του Ford Puma.

Πιο συγκεκριμένα, ένας περιορισμένος αριθμός οχημάτων του νέου Ford Puma ST-Line Design είναι τώρα ετοιμοπαράδοτος στη χώρα μας στην έκδοση 1.0L EcoBoost 125PS mHEV τόσο με το γνωστό χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της εταιρείας, όσο και με το προηγμένο 7τάχυτο αυτόματο Powershift που αναβαθμίζει την άνεση και την ταχύτητα αλλαγών σε όλα τα οδηγικά σενάρια.

Η νέα έκδοση ST-Line Design βασίζεται στην ήδη ολοκληρωμένη σειρά ST-Line, διαθέτοντας πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναλογικό πίνακα οργάνων, κάμερα οπισθοπορείας, λειτουργία πλοήγησης μέσω σύνδεσης κινητού τηλεφώνου (Android Auto και Apple CarPlay), SYNC 3 και ενσωματωμένο μόντεμ, αλλά και μία πλούσια σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της υποβοήθησης έναντι σύγκρουσης και αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης και προειδοποίησης διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και προειδοποίησης κόπωσης οδηγού.

Στο ποιοτικό, μοντέρνο αλλά και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό του νέου Ford Puma ST-Line Design οι επιβάτες απολαμβάνουν άνετους χώρους, ενώ την ίδια στιγμή ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στον τομέα της πρακτικότητας και των μεταφορικών δυνατοτήτων του χώρου φόρτωσης, με το γνωστό πλέον MegaBox να προσφέρει έναν επιπλέον ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο χωρητικότητας 80 λίτρων που ανεβάζει την συνολική χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών στα 456 λίτρα. Η ειδική επένδυση του MegaBox, καθώς και η τάπα αποστράγγισης στο κάτω τμήμα, του επιτρέπουν να καθαρίζεται εύκολα.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, αιχμή του δόρατος για το νέο Puma ST-Line Design εξακολουθεί να αποτελεί το κορυφαίο υβριδικό σύστημα κίνησης EcoBoost Hybrid της Ford, που συνδυάζει τα γνωστά πλεονεκτήματα του πολυβραβευμένου 1.0L βενζινοκινητήρα της εταιρείας με ένα προηγμένο και αποδοτικό ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης με γεννήτρια/ μίζα, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη επιτάχυνση σε σχέση με τα μη υβριδικά σύνολα, αλλά και βελτιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου έως και 10%.

Με προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης και 8 χρόνια εγγύηση
Η απόκτηση και του νέου Ford Puma ST-Line Design εξακολουθεί να είναι εύκολη και συμφέρουσα χάρη στα προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης της Ford Finance, τα οποία προβλέπουν μεταξύ άλλων ανταγωνιστικό επιτόκιο από 2,99% και σταθερές μηνιαίες δόσεις με ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής διάρκειας έως 84 μηνών.

Το νέο Puma ST-Line Design, όπως και κάθε μοντέλο Ford, σας προσφέρει πολλά χρόνια ξέγνοιαστης και αξιόπιστης οδήγησης χάρη και στην 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect που το συνοδεύει. Η εγγύηση Ford Protect αφορά στο σύνολο του οχήματος, έχει πανευρωπαϊκή ισχύ και μπορεί να μεταβιβαστεί στον επόμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, γεγονός που αυξάνει την μεταπωλητική του αξία.

Στάνταρ εξοπλισμός εκδόσεων ST-Line Design

Εξωτερικός Εξοπλισμός
Ζάντες ελαφρού κράματος 17″ με φινίρισμα μαύρο/φρεζαριστό μεταλλικό και ελαστικά 215/55 R17 94H
Σπορ Ανάρτηση
Εμπρός προφυλακτήρας – Εμπρός όψη του αυτοκινήτου σπορ, στο χρώμα του αμαξώματος, κάτω προφυλακτήρας στο χρώμα του αμαξώματος και ιδιαίτερη μάσκα με μαύρο γυαλιστερό και μαύρο ματ φινίρισμα, φτερά στο χρώμα του αμαξώματος
Πίσω προφυλακτήρας – Πάνω τμήμα στο χρώμα του αμαξώματος, κάτω τμημα σπορ σχεδίασης ST-Line στο χρώμα του αμαξώματος με ένθετο προστατευτικό από μαύρο πλαστικό
Αψίδες τροχών και πλευρικά προστατευτικά αμαξώματος σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα
Πίσω αεροτομή
Εξωτερικοί καθρέφτες – Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι, στο χρώμα του αμαξώματος, με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους
Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαμπτήρες στροφής
Προβολείς εστιασμένης δέσμης LED και φώτα ημέρας LED
Φώτα LED πίσω
Παρμπρίζ με πράσινη, βασική επίστρωση προστασίας
Δισκόφρενα εμπρός
Αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
Σήμα ST-Line
Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης

Εσωτερικός εξοπλισμός
Επιπλέον αποθηκευτικός χώρος MegaBox
Φωτιζόμενο ντουλαπάκι ταμπλό
Επένδυση ταμπλό υψηλού επιπέδου
Επένδυση οροφής υψηλής ποιότητας – Πλεκτή, σκουρόχρωμη, σκιάδια οδηγού και συνοδηγού με φωτιζόμενα καθρεφτάκια
Χειρολαβές εμπρός
Πλάτη πίσω καθίσματος διαιρούμενη 60/40 με δύο τμήματα αναδιπλούμενα σε οριζόντια θέση
Τιμόνι σπορ κοφτό flat-bottom (ευθύ κάτω μέρος, 3 ακτίνων, με διάτρητη δερμάτινη επένδυση και κόκκινη ραφή
Δερμάτινη λαβή χειρόφρενου
Μαλακή λαβή μοχλού ταχυτήτων με ένθεμα από αλουμίνιο (με μηχανικό κιβώτιο)
Ταπέτα δαπέδου εμπρός και πίσω με διπλή ραφή
Κάθισμα οδηγού χειροκίνητα ρυθμιζόμενο με 4 ρυθμίσεις
Κάθισμα οδηγού με ρύθμιση στήριξης της μέσης
Κάθισμα συνοδηγού χειροκίνητα ρυθμιζόμενο με 2 ρυθμίσεις
Σπορ πλήρωση καθισμάτων από αφρώδες υλικό
Επένδυση καθισμάτων από ύφασμα
Κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο και αποθηκευτικό χώρο
Πλαφονιέρα φωτισμού LED

Εξοπλισμός ασφάλειας και τεχνολογίας
Πιστοποίηση ασφαλείας NCAP 5 αστέρων
Κάμερα οπισθοπορείας
Αναλογικός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 4,2″
Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (EATC)
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
Φωτοχρωματικός εσωτερικός καθρέφτης
Αισθητήρες απόστασης στάθμευσης πίσω
Ασύρματη φόρτιση συσκευών
Υποβοήθηση έναντι σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα
Αναγνώριση ορίων ταχύτητας
Υποβοήθηση & προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας
Ραδιόφωνο AM/FM με ψηφιακό δέκτη DAB, κεντρική οθόνη αφής 8 , SYNC 3, δυνατότητα σύνδεσης smartphone, Apple Car Play και Google Android, φωνητικό έλεγχο και 6 ηχεία
Ενσωματωμένο modem
eCall – Κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του ενσωματωμένου modem
Intelligent Speed Assistance (ISA) – Έξυπνη υποβοήθηση ελέγχου της ταχύτητας (ISA)
Κεντρικό προσκέφαλο στο πίσω κάθισμα
Αερόσακοι οροφής
Interactive Vehicle Dynamics (IVD) – Σύστημα ελέγχου της δυναμικής αυτοκινήτου με έλεγχο πρόσφυσης Traction Cotnrol, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS), ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC), υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (HSA) και υποβοήθηση των φρένων στο απότομο φρενάρισμα (EBA)
Ford MyKey – Σύστημα παραμετροποίησης ρυθμίσεων του αυτοκινήτου ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται
Υπολογιστής ταξιδιού
Drive Mode Selector (SDM) – Επιλογή λειτουργίας οδήγησης
EcoCoach – Υποβοήθηση οικονομικής οδήγησης
Δακτύλιοι πρόσδεσης στον χώρο αποσκευών (ISO 27955)
Κιτ πλήρωσης ελαστικών
Κιτ προσωρινής επισκευής ελαστικών
Παρμπρίζ μερικά θερμαινόμενο
Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί με 2 παθητικά κλειδιά
Ηλεκτρικές κλειδαριές θυρών
Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (με αυτόματο κιβώτιο)

Τιμοκατάλογος εκδόσεων STLine Design

Έκδοση Κινητήρας Κιβώτιο CO2 (WLTP) Ανώτατη Λ.Τ. με ΦΠΑ
ST-Line Design 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS, mHEV 6τάχυτο χειροκίνητο 121 23.833 ευρώ
ST-Line Design 1.0L βενζίνη EcoBoost, 125PS, mHEV 7τάχυτο αυτόματο Powershift 129 26.221 ευρώ

Παραδείγματα χρηματοδότησης Ford Finance

Παράδειγμα με χαμηλό επιτόκιο 2,99%
Μοντέλο: Puma ST-Line Design, 1.0L EcoBoost 125PS mHEV M6
Αξία Αυτοκινήτου: 23.833 ευρώ
Προκαταβολή: 11.000 ευρώ
Ποσό Χρηματοδότησης: 12.833 ευρώ

Ετήσιο Ονομαστικό Επιτόκιο: 2,99%
Διάρκεια Χρηματοδότησης (μήνες): 48
Μηνιαία Δόση: 287,41 ευρώ

Έξοδα Εγκρίσεως Δανείου: 280 ευρώ
Σ.Ε.Π.Π.Ε. (Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης: 4,8%)

Παράδειγμα με χαμηλή μηνιαία δόση

Μοντέλο: Puma ST-Line Design, 1.0L EcoBoost 125PS mHEV M6
Αξία Αυτοκινήτου: 23.833 ευρώ
Προκαταβολή: 11.000 ευρώ
Ποσό Χρηματοδότησης: 12.833 ευρώ

Ετήσιο Ονομαστικό Επιτόκιο: 4,15%
Διάρκεια Χρηματοδότησης (μήνες): 84
Μηνιαία Δόση: 179,88 ευρώ

Έξοδα Εγκρίσεως Δανείου: 280 ευρώ
Σ.Ε.Π.Π.Ε. (Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης: 5,6%)

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε τι κάνουν οι Άραβες για να ξεκολλούν τα αυτοκίνητα στην άμμο (Video)

Featured

Πόσο μπορεί να καίει μια Bugatti Chiron;

Bugatti

Από πόσα θα ξεκινά η Alfa Romeo Tonale;

Alfa Romeo

H Bugatti ανακαλεί μία Chiron για… μία βίδα!

Bugatti

Hyundai i20 N







AbarthAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenCorvetteDaciaDaihatsuDodgeFerrariFiatFordHondaHyundaiInfinitiJaguarJeepKIALamborghiniLanciaLand RoverMazdaMercedes BenzMiniMitsubishimorganmustangNissanOpelPeugeotPorscheRenaultsaabSEATskodasmartssangyongsubarusuzukiToyotaVolkswagenVolvo

Newsletter Signup