Σύνδεση

Range Rover

Επίσημο: υβριδικό Range Rover Sport HST με 400 ίππους

Στην προσπάθειά τους να κρατήσουν τους ρύπους και την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα οι κατασκευαστές των premium SUV στρέφονται προς τα ελαφρά υβριδικά συστήματα. Κάτι που γίνεται και στη νέα έκδοση του Range Rover με τα χαρακτηριστικά HST, που έχει έναν καινούργιο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3,0 λίτρων.

Ο τρίλιτρος κινητήρας συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό (mild hybrid) σύστημα 48 V που επιπλέον διαθέτει και δυνατότητα ανάκτηση ενέργειας η οποία αποθηκεύεται σε μία μπαταρία. Η ενέργεια αυτή επιστρέφει στο βενζινοκινητήρα σε συνθήκες άμεσης επιτάχυνσης έτσι ώστε να είναι πιο άμεση η απόκριση του εξακύλινδρου. 

Παράλληλα υπάρχει και ένα “ηλεκτρικός compressor”, έτσι ώστε να εξαλείφεται η χαρακτηριστική υστέρηση των turbo που υπάρχει στις χαμηλές στροφές. Η συνολική απόδοσης ανέρχεται σε 400 ίππους, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,2 δεύτερα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 225 χλμ/ώρα. Σε ότι αφορά την οικονομία, η εταιρία ανακοινώνει 9,3 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι ρύποι βρίσκονται στα 213 γρ/χλμ.

Και οι δύο αυτές τιμές είναι κατά πολύ χαμηλότερες από την προηγούμενη έκδοση με τον V6 με τον μηχανικό υπερσυμπιεστή, συν το πλεονέκτημα της ύπαρξης του εξακύλινδρου εν σειρά, που εκ κατασκευής έχει σαφώς πιο γλυκιά λειτουργία και μειωμένους κραδασμούς. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι αυτός ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί αρχικά στο συγκεκριμένο μοντέλο, αν και τίποτα δεν αποκλείει να τον δούμε και σε άλλα μοντέλα της.

Παναγιώτης Τριτάρης

Γράψτε ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Το πιο ακριβό Suzuki Jimny έχει έξι τροχούς 

Featured

Νέο Opel Mokka: Πιο μοντέρνο και πιο τολμηρό – Πόσο κοστίζει

Featured

Το νέο Audi A6 Avant θα είναι το τελευταίο με θερμικούς κινητήρες

Audi

Η Volvo καταργεί σταδιακά τα στέισον

Volvo