Η VW επεκτείνει την ηλεκτρική της γκάμα με μία coupe έκδοση του υπάρχοντος ID.4 με μία πιο επικλινή σχεδίαση στην οροφή, πιο δυναμικό design και αυξημένες σπορτίφ προθέσεις.
Όπως είναι φυσικό διατηρεί τα περισσότερα από τα αισθητικά στοιχεία του ΙD.4 με την κύρια διαφοροποίηση να εντοπίζεται στην κουπέ σχεδίαση του πίσω μέρους. Υπάρχουν πάντως κάποια στοιχεία που παραπέμπουν στα σπορ μοντέλα της εταιρίας όπως οι εμπρός εισαγωγές που θυμίζουν Golf R. Η τάση αυτή τονίζεται ακόμα περισσότερο στην πιο γρήγορη έκδοση GTX η οποία εκτός των άλλων έχει στο πίσω μέρος και ένα σπόιλερ.
Στο σαλόνι οι διαφορές είναι ακόμα πιο περιορισμένες σε σχέση με το ΙD.4 με μικρές διαφοροποιήσεις στα νέα χρώματα που χρησιμοποιούνται στον διάκοσμο. Παρά την κεκλιμένη οροφή ο χώρος των αποσκευών φθάνει τα 549 λίτρα ή τα 1.561 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
Στο ID.5 η έκδοση GTX λανσαρίστηκε μαζί με τις στάνταρ, διατηρώντας το ίδιο μηχανολογικό υπόβαθρο με το αντίστοιχο ID.4 GTX. Έτσι η συνδυασμένη ισχύ από τους δύο ηλεκτροκινητήρες φτάνει τους 299 ίππους και το 0-100 χλμ./ ώρα ολοκλήρώνεται σε 6,3 δευτερόλεπτα.
Η βασική έκδοση ID.5 Pro αποδίδει 174 ίππους, ενώ η ID.5 Pro Performance φθάνει τους 204, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,4 και 8,4 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
Όλες οι εκδόσεις του ID.5 εφοδιάζονται με μπαταρία 77,0 kWh με μέγιστη αυτονομία στις δικίνητες εκδόσεις τα 520 χιλιόμετρα και τα 480 στην έκδοση GTX, η οποία έχει και αυξημένη αεροδυναμική αντίσταση.
Όπως και στο ΙD.4 υπάρχουν όλα τα σύγχρονα συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού και την ασφάλεια των επιβατών, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αξιοποίηση του φωτισμού τόσο στο αμάξωμα όσο και στο σαλόνι.
Ο on-board φορτιστής είναι των 11,0 kW ενώ το ID.5 έχει την δυνατότητα να δεχθεί ρεύμα σε ταχυφορτιστή DC με ισχύ έως και 135 kWh. Στην τελευταία περίπτωση αποκτά αυτονομία 320-390 χιλιομέτρων σε περίπου 30 λεπτά.